عکس محل کار بچچه ها

۱- راضیه 

 

۲- هیشکی 

 

۳- فرزانه 

 

۴- کودک فهیم 

 

۵- مریم 

 

۶- خودم 

 

۷- علی 

 

۸- هاله 

 

۹- مهربان 

 

۱۰- بابک 

 

۱۱- حبیب 

 

۱۲- فسیل

 

۱۳- شمیم یار 

 

۱۴- گل گیسو 

 

۱۵- پرنسس بانو 

 

۱۶- محسن پاییز بلند 

 

۱۷- آلن 

 

۱۸- محدثه 

 

۱۹- مریم میم 

 

۲۰- اردیبهشتی 

 

۲۱- سیمین 

 

۲۲- محبوب 

 

۲۳- علیرضا 

 

۲۴- بابا محمود 

 

۲۵- عاطفه 

 

۲۶- مهدیه 

 

۲۷- باران 

 

۲۸- داود پور امینی 

 

۲۹- میلاد 

 

۳۰- ابی 

 

۳۱- نوا 

 

۳۲- مجید 

 

۳۳- سمیه 

 

۳۴- پروین بانو 

 

۳۵- جزیره 

 

۳۶- فرشته 

 

۳۷- بی نشون 

 

۳۸- تیراژه 

 

۳۹- صدف 

 

۴۰- وانیا 

نظرات 610 + ارسال نظر
آلن جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

اوووووووووووووووووووووووووول

آلن جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

جددن خسته نباشی محسن جان.
چه عکسای خوشگلی شده.

هیشکی! جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

دم شوما گرم

رها جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

آخی ی چقدر خوب ...
از هر شغلی اینجا هست
دستتون درد نکنه محسن خان
دست بچه ها هم

هیشکی! جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

اون اطاق عمل خعلی باحاله

علی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.alirabiei.blogsky.com

اول از همه سلاااااااام

دوم اینکه جددن خسته نباشید آقا محسن

سوم اینکه چه عکسای باحالیه همه ی شغل ها هم هستش

مترجم دردها جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://fenap.blogsky.com

۱۸
دانشکده فنی دانشگاه آزاد کرج؟

...

از آن دست مخاطبانی هستم که در غالب موارد با چراغ خاموش می آیم و می روم،بی آنکه نشانی از خود بر جای بگذارم.

در میان عکس ها،جذاب ترین اش برای من - نه به معنای زیبا ترین - دیدن عکسی بود که دانشکده فنی کرج گرفته شده بود،یحتمل از طبقه سوم،باز هم یحتمل تر؛رشته های برق یا کامپیوتر

...

تصادف جالبی بود دیدن عکس دانشکده

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

ممنونم عمو محسن جان جان.بازی عالیه.ممنونم از حوصله ای که به خرج دادید و وقتی که گذاشتید.ماهایی که اینجا در خونمون پشت مانیتورها در اتاق گرم نشستیم فقط بیخند هر عکس رو می بینم اما هر عکسی شور و عشق و جنب و جوش یک زندگی رو داره با همه ی سختی ها و فراز و نشیب هاش و گاهی هم زیبایی هاش...مخصوصا عکس اتاق عمل که بیشتر لمس بودن و زندگی کردنه...
جای حمید ابر چند ضلعی هم خیلی خالیه... :(

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

تصحیح اشتباه:
بیخند=لبخند
می بینم=می بینیم
!

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی محسن خان معرکه بود

معرکه ه ه ه ه ه

جدا گل از گلم شکافت عکسارو دیدم

خیلی ذوق داشت

دست گلت درد نکنه

خدا قوت مرد بزرگ گ گ گ

عجیب چسبید د د د

دست همۀ بچه هاهم درد رنکنه که زحمت کشیدن

برم یه بار دیگه از بالا تا پایین سیر نگاه کنم

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

محسن جان لطفا به این عباس بگو، تو نمی خوای دست از سر هدست برداری

کم نبود اونجا این همه هدست به گوش بودی، بازم که هدست رو گوشته

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

می خوام به عنوان شلخته ترثین محل کار، میز هاله بانورو انتخاب کنم

آلن جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

چند بار عکسا رو دیدم.
خیلی باحال شده.
دمت گرم واقعن.

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

خوش به حال مهربان خانومینا، چقدر باحال میز کارشون

کاشکی ماهم از این میزها داشتیم

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

راستی محسن خان این شماره 10 کیه ؟

می شناسیدش ؟ وبلاگ جوگیریاتم باز کرده

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

عجب دفتر شیکی داره این محسن فرانسوی

با اون گل های کنار دفترش کلی زندگی جریان دارهض

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

حکایت میزکار آلن ، مثل عکسش تو ماه رمضون

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

ببین محسن خان من خیلی حال کردم با این عکسا اینکه زبونم باز شده دوست دارم هی کامنت بزارم

شرمندم انقدر پرچونگی میکنم

دیگه باید تحمل کنی دیگه

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سیمین خانوممی بینم تومحل کارم اون گوشه ها میشینی حواست باشه کسی عبور و مرور اشتباهی نداشته باشه مثل چت روم

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

راستی قرص میگرن تموم کردمف میشه بیام ازتون بخرم ؟

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

آقا میلاد خان جان.محل کار شما خیلی شیک می باشد.

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

شما لطف دارید

یهکلبه خرابست

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

ایول به بابا محمود

بچه ها دارید عکس پشت بابامحمود ؟؟!!

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

اگه عکس شماره 25 مربوط به عاطفه خودمون نباشه که نمیشه چیزی گفت اما اگه همون عاطفه بانوی خودمون باشه که می خواستم بگن عجب همکار باحالی دارید
معلومه خیلیم وبلاگ خونه

مهسا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://mlovegod8.blogfa.com

چه قد هرکدوم از عکسا واسه خودشون عالمی دارن...
و به نظرم محل کار"خودم" از اون محل کاراییه که نمیشه سرمونو بلند کرد...یه تک باید سرت پایین و مشغول باشه،یه جورایی دیکتاتوری به نظر میرسد

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

محل کار داوودخان خیلی باحال، حسابی مشخص ادم با نظم و ترتیبیه

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

این خانوم نوا رو نمیشناسم اما خیلی حال کردم با عکس محل کارش، خیلی حس داشت

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

خدا پدر غتوشاپ بیمارزه که چنین قابلیت هایی داده که این خواهر جزیره بتونه خودشو به این صورت راه راه کنه

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

می خوام بعد از هاله، مدال نقره محل کار با نظم و ترتیب بدم به تیراژه

الان با دمپایی میاد دنبالممممممم

مهسا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://mlovegod8.blogfa.com

محل کار"محسن پاییز بلند" خیلی دلچسب به نظر میرسه:)
محل کار هیشکی هم چه قد شبیه محل کارِ منه

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

بچه ها مشخص شد این کافه، تیراژه چه شکلی

اصلا نمیشه ازش پول درآورد

مخصوصا اینکه مشخص چایشم سرد شده

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

دلم برای محسن گاییز بلند هم خیلی خیلی خیلی تنگ شده بود.چقدر خوب که هست.
چقدر محل کارش خوبه.شلوغ پلوغیشو دوست دارم.اون گل های گوشه میزش کلی انرژیه.

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

دلم برای محسن پاییز بلند هم خیلی خیلی خیلی تنگ شده بود.چقدر خوب که هست.
چقدر محل کارش خوبه.شلوغ پلوغیشو دوست دارم.اون گل های گوشه میزش کلی انرژیه.

اردیبهشتی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://tanhaeeii.blogfa.com

دستتون درد نکنه آقا محسن

اتاق عمله خیلیییییییییییییییی باحال بود

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

در مورد عکس شماره 40 چیزی نمیگم چون الان صاحبش میاد با کتک دنبالم از بس نرفتم وبلاگش

اما با اون گوشی و گلا تو عکسش خیلی خیلی حال کردم

حک جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام قربان
عکس شماره 11 خیلی قشنگ بوود
خیلی گرم و صمیمی بوود

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

منصوره خانوم مشخصه تو کلاس یواشکی عکس گرفتیا

یاد پست های اخر ترمت افتادم که در مورد استادت نوشته بودی

حالا این کدوم از اون استاداست

جزیره جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااای بعضی از این محیط کارا چقدر خوشگل بووووووووووووووووووووووود،دوس داشتم برم توش کار کنم
باید ببینم شغلشون چیه
اقا محسن شغل شما چیه؟محیط کارتون عجیب باکلاسه. معمار نمیخواین؟فقط حیف که محیط خیلی مردونه ست چرا یه خانوم هم نمیبینیم

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

چرا امروز خلوته اینجا
یک بار هم که من هستم بچه های قدیمی نیستند در مورد بازی حرف بزنیم.حالم گرفته شد اصلا

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

من چقدر وراجی کردم، ماشاالله جای 10 نفر ادم کامنت برات گذاشتم محسن جان

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

منصوره بخاطر اینکه هنوز نمیدونن عکسا رونمایی شده

اگه بفهمن همه میان

بعد انوقت اینجا نمیشه سوزن انداخت

منم دیگه نمی تونم این همه کامنت بزارم

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

در مورد عکس ابجی هیشکیم که ادم هیچ سوژه ایی پیدا نمیکنه

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

وای این حبیبم چقدر مظلوم نشست تو عکس

خیلی عکسش باحال شده،

اصلام معلوم نیست کی ازش عکس گرفته ها

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

عکس محل کار پرنسس بانو واقعا پر از حس ایرانی بودنه

جزیره جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

من عکس شماره 1 و هم خیلی دوز داررررررررررررررم خوش به حال صاب مغازه. چقدر لباساش به مغازه ش میادانرژی میده به ادم. راضیه جونم یه معمار به درد مغازه ت میخوره هااااااااااااا به خوداااااااااا(خدا)


مهربان جان من به خاطر صبحانه ش هم که شده حاضرم بیام همکارت شم


محیط کار بابک منو یاد دفترای روزنامه میندازه، از بیرون که نیگا میکنم به این جور محیطا شلوغیش و دوس میدارم


محسن پاییز بلند هم که محیط کارش خارجیه دیگه

جناب پورامینی شما که دیگه مطمئنم معمار به کارتون میاد(با توجه به برگه هایی که چسبوندین و من فک میکنم که نما و مقطع دارم میبینم. فقط باید محیطش به خوشگلیه اون چندتا محیط کار بالا باشه هاااااااااااااااا:دی)

جزیره جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

میلااااااااااااااااااااااااااااد تو چکاره ای؟اون فرشه که از کف تا سقف رفته؟
بعد اون تخته وایت برد برا چیه؟

کودک فهیم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

یواشکی نگرفتم میلاد جان.
داستان داره
این استاد بیوشیمی 2 ما در ترم پیش بودند.فوق العاده خوش اخلاق و یکی از بهترین اساتید من.استادی که در عین اطلاعات بالاش تواضع رو هرگز فراموش نکرد.هرچند درسش و امتحانش فوق العاده سنگین بود.
این عکس رو من دقیقا روز آخر کلاس گرفتم.استاد درس رو با دیتا توضیح می داد و کلا خودمون بایستی سریع نُت برداری می کردیم از صحبت هاش.اینی که داره الان پای تخته نشون میده یکی از چرخه های بیوشیمیایه.بعضی بچه ها به جای کشیدن چرخه در دفترشون چون وقت زیادی می برد با موبایل ازش عکس می گرفتند.من هم دیدم همه عکس می گیرند از اونجایی که این استادم رو خیلی دوست داشتم الکی برای اینکه تابلو نشه وقتی داشت توضیح می داد من هم عکس گرفتم.هرچند بعدش بهم لبخند زد فکر کنم فهمید که از اون زاویه زیاد چیزی مشخص نمیشه و باید مستقیم باشه و از طرفی من تا الان عکس نمی گرفتم و چی شده جلسه ی آخر یادِ عکس گرفتن افتادم و اینا
ولی خیلی خوش می گذشت سر کلاسش.و الان هم دلم براش خیلی تنگ شده...
خوشحالم که متنم رو خوندی میلاد جان.وقتی که گذاشتی برام خیلی ارزشمنده.

آناهیتا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

مرررررررررررررررسی خیلی جالبه
این هاله چقدر شلخته س!

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

اون فرش رو گذاشتیم وسط محل کارمون که زمین و سقف وصل کنه بهم

اون تخته هم یاد اور درس و مقش که اگه تنبلی کردیم اسممونو بنویسیم تو بدها

میلاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

جالب بود منصوره

در ضمن خواهش میکنم ، اون پستات خیلی قشنگ بود، یاداور دوران دانشگاه بود برام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.