خوشم میاد : 

1- انگشت توی ناف ( خودم ) کردن و بازی بازی کردن 

۲- زنهای فیلم خارجیا که پیرهن سفید مردونه میپوشن و دو تا دکمه بالا رو باز میذارن 

۳- لحظهء شارژ شدن اعتبار خط ایرانسلم  

۴- ورق زدن یه کتاب نو و یادگاری نوشتن توی صفحهء اولش 

۵- خانومای خوشگل و خوش هیکل تزریقاتچی  

 بدم میاد : 

1- ساعتای دیواری آرام گرد که صدای تیک تیک نمیدن  

۲- زنهای لاغر استخونی سوء تغذیه ای که توو مهمونیا لباس تنگ و چسبون میپوشن 

۳- آلارم های توو مخی تموم شدن باطری گوشی م

۴- لحظه ای که به شددت پول نقد لازم دارم و عابر بانک تراول میده  

۵- خانومای kون گنده که مانتوی کمربنددار و بوت میپوشن 

نظرات 45 + ارسال نظر
حرفخونه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

شماره ۲ و ۳و ۴ خوشم میاد ها رو هستم.
شماره ۲ بدم میاد ها رو همینطور.

محسن باقرلو دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

مچچکرم !

پروین دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

:)))))))
شما 5 هردو خیلی باحال بود.

شمارهء یک خوشم میادهاتون فکرش هم مو بر دستم سیخ میکنه!

شمارهء دو خوشم میادهاتون هم خوبه. خارجی هم نباشه قبوله. فقط خوشگل و خوش هیکل باشه.

شمارهء یک بدم میادهاتون هم که کعبهء آمال ساعتی منند. ساعتهای تیک تیکی به مرز جنون میرسونندم مخصوصا موقع خواب.

شمارهء دو هم .... من اول به صورتشون نگاه میکنم. اون مهمه!

پروین دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

راستی ...... من از این خوشم میاد بدم میادهاتون خیلی خوشم میاد. دستتون درد نکنه.

تیراژه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

خوشم میاد هاتون:
1: راستش از هر چی ناف چندشم میشه!!
2:منم این تیپ ها رو خیلی دوست دارم!
3:کلا هر چی شارژ شدن باشه با حاله..از خط ایرانسل بگیر تا وایکمس اینترنت و وی پی n و کوفت زهرمار ..اونن لحظه انگار خود آدم هم یه جورایی شارژ میشه.
3:کتاب نو..و روان نویس مشکی اعلا..و یه جمله ی ناب و بداهه که کیفورت میکنه..نه فقط همون لحظه..بلکه هر وقت دیگه ای که اون کتاب و اون صفحه ی اولش رو میبینی..
4: این یه کم مردونست..کلا من پام که به این جور جاها میرسه تبم میگیره..حالا فرقی نداره کدوم عزرائیل بخت برگشته ای میخواد با سوزن جونمو بگیره!

بدم میاد هاتون:
1: از ساعت گرد دیواری بدم میاد..از این قدیمیهای ساده با قاب فلزی بیشتر از همه..
2:فعلا که لاغری مده..!!! لباس تنگ و چسبون هم مده!! ما هم که آلامد!!!
3:هر چی الارم و هشدار اینطوری رو اعصابه..به جز بیب بیب پشت خطی..اگه اونی که باید پشت خط باشه..که هول هولکی از طرف اولی خداحافظی کنی و به اون که پشت خط بوده بگی : جانم؟ سلام..
4: اینم که مردونست..چی بگم والا!! ولی جسارتا این خانوما از آقایون پشمالویی که یقه ی پیراهنشون رو تا بالای ناف باز میذارن بهترن که!!

تیراژه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

چشمای باباقوری منو!!

تو کامنت قبلی قسمت "خوشم میاد" ها شماره ی 3 دوبار تکرار شده و الی الاخر!!

تو "بدم میاد" ها هم شماره ی 4 جا مونده!!..که اونم پایه ام به اشد وضع!!

کاپو دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ http://cappuccino.blogfa.com

من هم این خوشم میاد بدم میادهاتونو دوس دارم.خیلی وقت بود منتظر بودم بنویسیشون.

هوفففف!
از دیدن نمره ی ۲۰ از امتحانام،تو سایت دانشگاه
انقده خوشم میاد!
:))

مهربان دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

احیانا شماره ۵ بدم می یاد هات با شماره ۱ خوشم می یاد ها جابه جا نشده؟
راستشو بگو؟

محسن باقرلو دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

اوممم ! نه فک نکنم !
دلیل اینکه همچین فکری کردی می دونی چیه ؟!
توی 5 بدم میادها کلمهء (( قد کوتاه )) جا افتاده !
وگرنه واسه قد بلندای اوففف ! اون علائمی که گفته شد
امتیاز هم محسوب میشن !!

na30b دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://fosil.blogsky.com/

خوشم میاد: 2-3
بدم میاد: 2-3-4-5

مهربان دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

خوبه که شفاف سازی کردی که ملت یه وقت به سلیقه شما شک نکنن ٬ خدایی نکرده.....

وانیا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

من کلا از این بدم میاد خوشم میادات خوشم میاد
آدمو یاده چیزایه ظریفی میندازی که تو چشمتن اما ازشون رد میشی شاید تو ذهنتم وول بخورن اما کلمه نمیشن
شماره 2 بدم میادات محشرررررررره
1 و 3 و5 خوشم میادات رو حال میکنم باهاش

آناهیتا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

راستش خوشم میاد ۱ واسه خانم ها همراه با درد و زجره...این برمیگرده به فیزیک زن و مرد...مثل اینه که یه خانم از دوران بارداری بنویسه...خوب آقایون درک نمی کنن دیگه!
با تمام بدم میادها موافقم فقط با خوندن شماره ی ۵ یاد خانم هایی افتادم که با همون هیکل دامن کوتاه هم می پوشن! خیلی مسخره س! از اونا هم خیلی بدم میاد!

شمسی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

با شماره بدم میاد ۵ خیلی منم بدم میاد ازشون با اینکه خودمم یه زنم.

یه پیشنهادی دارم با آدمای شماره ۵ بدم میاد:
شما که اینقدر دلتون لک میزنه برای رو مد بودن و مانتو کوتاه و بوت و اینا بهتره اول یه نگاهی به آینه بندازی قبل از خروج از منزل. و اون چربی های رو هم تلمبار شده شکم و باسن و بازو و زیر بند سوتین و اینا که بدجور تو مانتو چسبون هنرنمایی می کنه و فکر کنید که نمیشه هم اینجوری به مد بود و هم از خیر چیبس و سیب زمینی سرخ کرده و پلو چرب و چیل و ... گذشت.
والا ما که خودمون خانومیم این چاقالوهارو در این لباسهای تنگ میبینیم دچار افسردگی مزمن میشیم تازه بازم خوش شانسن این آقایون چون دیگه توو استخر هم مجبور نیستند این جور خانوما رو نظاره گر باشند.

خلاصه کلام اینکه من به کسی که چاقالو بوده و باشه اهانتی نکردم فقط میگم یا لاغر کنید یا قید این مانتو و بوت و کمربند رو کاملا بزنید فکر دل و روده مردم هم باشید که اینجوری توو هم میره.

آرش پیرزاده دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

با همه خوشم میادها هستم محسن جان من وقتی زیر پوش می پوشم مقادیری کرک در نافم جمع میشه برای شما هم همینطوره ......؟
با بدمیادها هم تقریبا هستم ... البته من هر دختری رو که تلاش کرده خوش تیپ باشه هر چند نا موفق هم که باشه می پسندم

علیرضا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

1-
2-
3-
4-
5-
ــــــــــــــــــــــــــــــ
1-
2-
3-
4-
5-

کلاسور دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

با همه ی 10 مورد موافقم.
با مورد دوم خوشم میادهات وحشتناک موافقم !!!!

حسن آذری دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

در خیابانهای عصر

زنان بسیاری را دوست داشته ام

هرگز یکیشان اما/ آنقدر زیبا نبوده است

که اندکی مرگ را

به تاخیر بیاندازد

سلام. با احترام دعوتید برای خواندن و گفتن

فاطمه شمیم یار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلاممم
خوشم میاد با 2 و4 موافقم..از 1 که بدم میاد حتی
بدم میاد هم 2 و 3 و4...

شادی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

چه ظریف :دی

شماره 2 خوشم میاد رو هستم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام آقای باقرلو این مطلبو که خوندو خواستم بهتون بگم یه کم به فکر خودتون باشید چون همینجوری که پیش میره شما دیگه عقلی نخواهید داشت از 10سال گذشته تا به امروز فقط روند نزولی طی کردین واقعا متاستفم

محسن باقرلو دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

جددن ؟!
شما چقد بیکارید که ده ساله
این روند نزولی رو به بی عقلی رو نظاره گرید !

na30b دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://fosil.blogsky.com/

برام جالبه که بعضی ها چرا اینقدر خودشون رو برای بقیه ناراحت و متاسف میکنن
والا

حمید دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

منم قبل از پیرسینگی که روی نافم انجام دادم شماره یک خوشم میادهارو پا بودم! (آیکون "یادش بخیر!")...

رعنا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

از خوشم میاد ها 2 رو دوس ددارم .

از بدم میادها 3 رو اعصابم ِ !

آلن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

از خوشم میاد ها ، فقط مورد 5 رو دوس دارم.
از موارد 2 و 3 و 5 بدم میاد هات هم بدم میاد.

آلن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

از شله زرد داغ و شل و ول خیلی بدم میاد.
ولی وقتی میذاریش توو یخچال و خنک میشه و خودشو میگیره ، خیلی خوش میاد.

در ضمن از صحنه ای که مردم دم در مسجد وایمیسن تا غذای نذری بگیرن ، خیلی بدم میاد.

تیراژه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب چند ضلعی
این "پیرسینگ"که وگفتید یعنی چههه؟!!!
(آیکون: شیر تیراژه! در برره در حال گاومیش چرانی!!)

پروین دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

از کامنت آقای آرش پیرزاده خیلی خوشم میاد!

کلاسور دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

تیراژه، منظور حمید از پیرسینگ، همون حلقه هایی هست که ملت همه جتی بدنشون میزنن

تیراژه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

مرسی رامین خان
عجب..!!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

آخه گنده باقالی بی خاصیت گرد گلمبه یه نگا به هیکل خودت
بنداز بعد بگو چی خوبه جی بده یکی نیست به تو بگه آخه کچل کمپوت .... تو رو چه به این حرفا یکی باید بگه لااقل یه چیز مناسب داشته باشه مثل هیکل پول .....

تیراژه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب باقرلو کامنتهاتون رو یه مدت تاییدی کنید بد نیستا!

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

خیر تیراژه بانو جان ما از اوناش نیستیم !
ده سال با آبرو در این سرزمین مجازی زندگی نکردیم که حالا آخر عمری بیفتیم به کامنت تاییدی کردن و اینها !!
دوستان محبت دارند !
ما هم به جان خریداریم نقدهایشان را !

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

والا با این نوناشون !!!

علیرضا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

نه تاییدی نه !
خب باید یه عرصه ای باشه برای بعضیا که بیان عقده هاشونو خالی کنن دیگه نه؟

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

البته این دوست عزیز عصبانی مون باید به این نکته توجه داشته باشن که اگه قرار بود فقط خوش هیکل ها و پولدارها حق داشته باشن نظرات کاملن شخصی شون رو توی دنیای مجازی مطرح کنن ، تعداد سایت ها و وبلاگ های دنیا نهایتن سه رقمی بیشتر نمیشد ! ... لذا بنده برای همه بندگان خوب خداوند از درگاه الهی تقوا و صبر و شکیبایی و سعه صدر و از این قبیل چیزها خواستارم !

تیراژه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

جانتان به سلامت
عمر با عزتتان مستدام
ولی این ارجیف نقد نیست
اراجیف محضه..
ولی به قول علیرضا باکی نیست..که این عرصه جولانگه سیمرغ است..

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ

خداوند همهء ما را در کنف حمایت خویش قرار داده و عاقبت به خیر بفرماید الهی آمین !

تیراژه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

الهی امین!

پروین سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ق.ظ

میدونی محسن جان،
در راستای همین خوشم میاد بدم میادها
من خیلی از سعهء صدر تو خوشم میاد. اینکه به این قبیل صحبت ها میگی انتقاد که دیگه حد اعلی ِ دل بزرگیته.
اما از نویسندهء این کامنت بدم نمیاد. دلم براش میسوزه. به این فکر میکنم که چقدر وجود یک نفر باید پر از تلخی باشه که بیاد و بدون نام تو وبلاگ کسی که خواننده هاش اغلب دوستانش هستند، این حرف ها رو بزنه. و دل سوختنم از این بیشتر میشه که معمولا این کارها تلخی اشون رو بیشتر هم میکنه.

بعدش هم،
حمید آقا .... خوبمون باشه. من تنها باری که مجبور شدم پام رو به قول اینجائی ها محکم زمین بزارم و در مقابل یک خواستهء دخترم بایستم، موقعی بود که تو 16 سالگی ش میخواست نافش رو سوراخ کنه. اگه میدونستم شما که انقدر قبولتون داریم در سالهای آتی اینکار رو میکنید، شاید انقدر سماجت به خرج نمی دادم!!
اما از شوخی گذشته، از همهء پیرسینگ ها خطرناک تر (از معقول هاش، ما وارد مقولهء نامعقول هاش نمیشیم با اجازه!!) همین نافه. باید خیلی مواظب بود.

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

قسمت اول ۲ و ۴ رو منم دوست دارم... اما خداییش من باید پسر میشدم اشتباهی دختر شدم!!!!

قسمت دوم...
ساعتهایی که صدای تیک تیکشون رو اعصابه رو دوس ندارم من این ساعتهای ارام گرد بهترن به نظرم مخصوصا وقتایی که میخوای بخوابی یا همه جا سکوته!!!!
شماره ۵ رو اصلاح کنین حتما...

لیلی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

like!

نوا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://mrsk1989.blogfa.com

جالبه بدونید که خیلی از چاقی ها در اثر هورمون و مصرف کورتون هست...
من خودم چاق نیستم جزو دسته ی دختر های بلند بالای متناسب محسوب میشم ولی چنشدم میشه از این حرفا....چرا ادم هارو اینجوری دسته بندی می کنید ؟؟ حالا اون خانوم طفلک دلش می خواد خوشتیپ باشه و بلد نیست...چه کار باید بکنه؟؟
یا اقای باقرلو هم شاید دلش می خواد لاغر باشه ولی حوصلشو نداره که وزنشو کم کنه ... باید چه کار کنه؟؟
محسن باقرلو عزیزم همیشه میومدم اینجا نفسی تازه کنم...الان بغض خفم می کنه...چرا اینجوری می نویسی ...همیشه واسم ادمی بودی ماورای زندگی معمولی نرمال...ادمایی که درسته کلی مشکل دارن و زندگیشون سخت میگذره ولی ادمن...نگاهشون با بقیه ادمای زمینی فرق داره...بالا رو می بینن...نمی دونم شاید اشتباه می کردم...اخه یه بار خونه محسن و ایرن رفتم عید دوسال پیش شب بعد از شبی که تو و مریم اونجا بودین... تو کوچه پس کوچه های خاکستری تهرون تصور خونه گرم شماها که چراغش همیشه به دور هم بودن روشن بود دلمو روشن می کرد...
ول کن اصلا...من برم بمیرم...برم گریه کنم...برم یه گوشه لعنی کثافت تف بندازم به این دنیای بی شرفی که دیگه هیچ کی پیدا نمیشه که بهش دل خوش کنی...یه زمانی یه وبلاگی بود....یه مریمی بود....یه محسنی ...یه ایرنی...یه محسنی...یه ....

امیر پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ http://niimkat.blogfa.com

خیلی شماره پنجو خوب نیومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.