کاش مثل قدیمترها حوصله نوشتن داشتم تا یک نامهء مفصل بالا بلند اینجا می نوشتم برای مهران مدیری و حسابی از خجالتش در می آمدم بابت گندی که با قهوه تلخ زد و بیشتر بابت گند مکرر شرم آورش با این ویلای من و رونوشت نامه را در قسمت تماس با مای سایت ویلای من براش کپی پیست میکردم ، مردک شیاد کلاهبردار مردم خر فرض کن مزخرفِ خودش خر.
نظرات 29 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://zem-zeme.blogsky.com

نه قهوه ی تلخ ُ دیدم نه ویلای من..

چی شده مگه؟ چیکار کرده؟

پروین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

:)))))
خودش خر!!!!
حیف که من نمیدونم ویلای من چه جوریه. حدس میزنم البته. چند قسمتی از قهوهء تلخ را که دیدم، برخلاف اطرافیانم، احساسم شبیه همین پست شما بود. حالا گیریم نه به این خشنی!! برای همین اگر حالش را داشتی و نوشتی این نامه را زمانی، پایش از طرف من هم یک امضا بگذار!

باران بهاری چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

وای چه عجب یه نفر پیدا شد حرف دل منو بزنه.من یه 20 قسمتی از قهوه تلخ وقتی دیدم احساس کردم به شعورم توهبین شده ولی نمیدونم چرا هیچکس احساس منو نداشت و با اشتیاق منتظر هفته های بعدی بودن
ویلای من رو اتفاقی خونه یکی از فامیلا دیدم اونم به معنای واقعی کلمه افتضاح بود
نمیدونم مردم چی دیدن تو قهوه تلخ که من ندیدم که هر هفته سی دی ها رو خریدن و مدیری رو میلیاردر کردن!!!!!!

نگین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://zem-zeme.blogsky.com

الان یه سرچ کردم متوجه شدم

خوشحالم که پولو بابت قهوه ی تلخ ندادم..
حتی قلب یخی رو هم ندیدم ..
و حالا ویلای من..
این یکی که دیگه با این سابقه ارزش دیدن هم نداره..

نیلوفر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://donyayeeshghema.blogsky.com

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست...

بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت دیکته کند...

وتو از او رسم محبت بیاموزی!
به وبم سربزنی خوشحال میشم

مریم راد چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

آخرش رو خیلی خوب نوشتین ...

ینی دقیقا دلم می خواد یه نفر با همچین قلمی بشورتش بندازتش رو بند مردک رو
رسما و غیر رسما سر ملت کلاه گذاشت هییییییییییییچ
الان دوباره یه کلاه جدید رو پیشنهاد می ده هییییییییییچ
به روی مبارک هم نمیاره مردک....
تازه مردم هم استقبال می کنن

بانوی اردیبهشت چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir

من قهوه تلخ رو ندیدم. ویلای من رو هم یه سی دی اش رو گرفتم و اس ام اس دادم تو سایتش کار نکرد دیدم بهترین کار اینه که دیگه نخرو....

جزیره چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

چیش دقیقا شما رو اینقدر عصبانی کرده؟

یک لیلی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://yareaftab.blogsky.com

جناب باقر لو واقعا آفرین بر نَفَس حقتان و واقعا دمتان گرم با این پست. اگر هم که همین پست را برایش بفرستید که دیگر معرکه است.
هی هر چه گفتم که بابا جان! این داره از دلگیری مردم از ص.دا و س.یما سو استفاده می کنه و بیخودی جار زده که قرار بود تلوزیون پخش کنه و نکرده و به این وسیله احساسات مردم رو تحریک کرد و بعدشم وعده های صد من یه غاز جایزه و چه و چه. و آخرش هم که آن طور خودش را رسوا کرد. البته پول هنگفتی هم به جیب زد که نوش جان هوشمندی اش برای توان کلاهبرداری فرهنگی - طنزی. خوشحالم که از اول گولش رو نخوردم و دریغ این که مردم ساده لوح ما، معلوم نیست تجربه های مکررشان را گذاشته اند تا کِی ازش استفاده کنند؟
دلم از این پست خنک شد بدجور!

مارال چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

خوب چرا خریدید وچرا نگاه میکنند که ایشون هم با پول ملت که خر فرض شدن بشه مولتی میلیادر کوچک رسانه ای .....نخر جانم نبین مجازات کسی که به افکار مردم توهین کنه همین نخریدن وندیدن تا ایشون کمی تا قسمتی متوجه بشه مردم مردم 88 نیستند که بشه با آمار الکی ویا سی دی ویلای خودش رنگشون زد

sarah چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

تو این اوضاع بلبشو پول خرج کردن برای خندیدن میارزه به نظرم . کارای خوب مدیری هیچ وقت فراموش نمیشه . من که دوستش دارم

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

چقدر عصبانی! من که ندیدم! از کارهای مدیری هم باغ مظفر و مرد هزار چهره برام جالب بودن بقیه رو دوست نداشتم! از این دو تا سریال هم خبری ندارم شما هم حرص نخور مجبور نکردن که نگا کنین!

محسن باقرلو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

مارال و دنیز عزیز
آخه کدوم خری هم میره میخره نیگا میکنه هم میاد اینجوری مینویسه ؟؟!

مرجان چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

مرسی مرسی مرسی...
فقط موندم این همه مخالف تا حالا کجا بودن؟!!!! که حالا پشت پست شما صف کشیدند؟
حالا من خواننده خاموش چندین ساله که با این پست سر ذوق اومدم، بقیه چی؟

sanjaghak چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام استاد
دوستان عزیز...
مقوله آدمای بی خودی مثل این آقا ...سرکیسه کردن مردمیه که متا سفانه بخاطر وضعیت بد اقتصادی میرن سی دی مزخرف این مرتیکه هنرمند نما رو می خرن و ....
این انسان نما ها هم فهمیدن از کدوم نقطه میشه مردم رو سرکیسه کرد....
خوشحالم که به این مقوله اهمیت میدید و ما باید به این حد از رشد هنری برسیم که دیگه این سریالای یک ریالی رو نگاه نکنیم و اونایی که تهروون زندگی می کنن هرجا این متقلبا رو دیدن باید اونا رو هو کنن و با کفش و سیب زمینی و گوجه گندیده ازشون استقبال کنن تا بفهمن با کی طرفن....
تا بعد...

س چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

واقعا نمی فهمم. اون کسی که مردم رو سرکار می ذاره و توهین می کنه این صدا و سیماست یا مهران مدیری؟ چه چیزی باعث میشه که احساس بزرگی کنی و به خودت اجازه بدی به کسی توهین کنی که قبلا تورو می خندونده!!! حالا من قهوه ی تلخ رو ندیدم. ولی غیر از اینه که اون کارگردان قلب یخی پول مردم رو خورد و سرکار گذاشت و کارشم نصفه ول کرد و رفت سراغ یه چند تا چرند کار دیگه؟؟
واقعا که!

محسن باقرلو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

شما خون خودتو کثیف نکن اخوی ( یا آباجی ) !
وختی یکی به پشتوانه احترام و اعتباری که از چن تا کار خوبش کسب کرده میاد با یه تغییر رویه و چرخش محسوس رو به ابتذال صرف و دری وری محض و بیزینس میاره و به اسم طنز اراجیف به خورد مردم میده و پاشو از حد توهین به شعور و این حرفا فراتر میذاره و از همین راه ارقام نجومی و میلیاردی به جیب میزنه و فقط پول شارژ ماهیانهء یکی از آپارتماناش توو برج تهران اندازه شیش ماه حقوق امثال من و شماس فک نکنم خیلی ایرادی داشته باشه یه کوچولو بد و بیراه بهش گفتن !!

محسن باقرلو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

ضمنن پیشنهاد می کنم حتمن قهوه تلخ و ویلای من رو ببین رفیق !

paizeeboland چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

تو جرا ایرانولت خاموشه همش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تویتت چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://twitt.blogsky.com

دشمن شاد کن شد این پستت

البته از بیغ عربم به قول فرس!
نه بیلیم نه اولوب

اما میدونم که خیلی ها خوشحال شدند الان
خب چه ربطی داره
بالاخره هر کسی، قابل نقد است
و چه نقادی بهتر از آقا محسن

فرشته چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

هوووم...از همینا منم به سازنده ی قلب یخی میگم..

سحر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
والا ما به خدا اینجاییم یعنی آنلاینیم بعد آمارگیر وبلاگتون میگه: افراد آنلاین :0 ینی رسما آدم حسابمون نکرد

سحر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

با حرفای آقا محسن کاملا موافقم.
خدایا به ما اونقد شعور بده که به شعور دیگران توهین نکنیم می خواد مهران مدیری باشه یا بزرگتر از اون یا هر کی

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

جسارت نباشه قربان! من فکر کردم که دیدید و اینجوری دارید انتقاد میکنید! یعنی ندیدید و انتقاد میکنید؟ واقعا من منظورتون رو متوجه نشدم! اینکه از چی عصبانی هستید اونم متوجه نشدم!

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

آهان! متوجه شدم الان! شما کلا با فیلم مشکل نداری با نحوه پول در آوردن مدیری مشکل دارین!! :)))
خوب آقا اونو واضح بگید خوب!!
اوکی الان حل شد مساله برام!
خوب خودش که میگه نیتش خیره! هر چند این ملت همچنان گوسفند تشریف دارن! درست نمیشن! شما هم زیاد عصبانی نباش!!

saye پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

من نوشته های شما رو دوست دارم ولی از این انتقاد بیشتر احساس کردم حسادت میکنین . وقتی همه بزرگمردای مملکت مردمو خر حساب میکنن مردم هم به خریت خودشون ادامه میدن چه ایرادی داره کمی هم برای این هنرمند خرج کنن . کسی هم مجبور نکردن یعنی قصد استثمار نداشتن آقای مدیری کاملا اختیاری مثل هزاران فیلم مزخرفی که براشون وقت و هزینه صرف می کنیم مثل این پست ناجوانمردانه رای وقت گذاشتم بخونمش و کامنتی که برای نوشتنش وقت گذاشتم
موفق باشین

س پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

آقای باقرلو..
اگه میخواین فحش بدید و براتون امکان داره به اونای دیگه هم فحش بدید. چون فقط مهران مدیری نیست که شارژ ماهیانه ش اندازه ی حقوق شش ماه شماست و شاید من یه سال هم کار کنم نتونم این شارژ رو بدم.. من دارم میگم چرا یکی رو له می کنید.. به باعث بانی لعنت بدید که مردم رو احمق می دونن ازشون میخورن. اینا هم روش.. آقا جان.. جرات داری به بقیه هم فحش بدی ؟ یا فقط مهران مدیری باید بخوره.. ها؟

ابریشم پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://abrisham67.blogfa.com

(قالت ابریشم سلام دوستان براوباد): اون اصالت و ابتکارو و جذابیت کارای مدیری خیلی درصدش به خاطر پیمان قاسمخانی بود واین قضیه با ساخت این دو کار اخیر ثابت گشت اساسی. اصلا این پیمان نابغس یه دونس براستی.

بانو یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.