ایشان

بعد از مدتها یک آهنگ را چند بار از اول پلی کردم ... 
هی فک میکنم چرا این آهنگ را انقد دوس دارم ؟ چرا انقد به گوشم آشناست ؟ چرا انقد من را میبرد به دوردست ها ؟ چرا با اینکه ترانه اش چیز دندان گیری نیست و خواننده اش توو فاز سلیقهء موسیقیایی من نیست انقد حالم را خوش میکند ؟ خیلی که فسفر می سوزانم یاد گروه ایشان می افتم ... خیلی سال پیش نسل ما که نوار کاست اُرجینال جزو مقدساتش بود و برای گوش دادن به موزیک های جدید گاهی باید چند ماه صبر میکرد و برای ریتم های تند باید دست به دامن شهرام شب پره و بلک کتز میشد ، به واسطهء هنر ایمان و رخشان فروتن با آن تحصیلات عالیه و تیپ و قیافه های جنتلمنانه و موزیک متفاوت و صداهای ملیح و ملودی های به یاد ماندنی به نظرم سلیقه و توقعش در موسیقی پاپ یک پلهء بلند خودش را بالا کشید ... یادشان بخیر ... حیف شد که تمام شدند.

نظرات 7 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

خیلی خوبه آهنگش ...
منم زیاد گوشش میدم

میلاد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

ممنون که در کامنتدونی رو باز نمودید (نه اینکه دم به ساعت کامنت میزارم )

محسن باقرلو چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

راستشو بگم میلاد ؟!
سهوی بود ! یعنی یادم رفت !!

تیراژه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

با خودم گفتم چه عجببببببببببب ها! نگو اشتباهی شده!
خدایی سر چه پستی هم سهوا کامنتها رو باز گذاشتید!
ت.ت.ل. و که ...!!!
شهرام شبپره!!! بلک کتز!!!
ایمان خان و رخشان جان را هم که خدا رو صدهزار مرتبه شکر نمیشماسم! و کلا نمیدونم چی بلغور کنم الان!


خب، من بروم سراغ دانلود آهنگها و همزمان هم بیاندیشم به اینکه چه بلایی سر خودم و زوکربرگ عزیز و سایر فیس بوقیان بیاورم ! و من الله التوفیق فی الدنیا و الباقیات!

فرشته چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

یادش بخیر اون نوار کاست ها...

چقدر خاطراتمون قدیمی شده...چقدر...

میلاد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

من برم تو افق محو شم آقا محسن !!!

میلاد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

البته فکر کنم تو افق جام نشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.