نسبیت را انیشتین کشف نکرد

خانم شرکت کنندهء بفرمائید شام دارد تعریف میکند چطور شد که جلای وطن و قصد هجرت کرد و از تصویرسازی هول و هراس شبهای بمباران شروو میکند ... از شبی می گوید که یک بمب افتاد توی خانه شان و عمل نکرد و بمب دیگری که کمی آنطرف تر افتاد توی خانه ای که جشن تولد بود و 35 نفر درجا سوختند و تمام شدند ... و من همانطور که مراحل پخت سوپ لابستر و طبخ ماهی سالمون را تماشا میکنم به آن سالهای دور کودکی در آن شهر کوچک دور افتاده برمیگردم که آن ایام بمباران چقد به ما خوش گذشت با بچچه های فامیل های تهرانی که انقد ماندنشان طولانی شد که حتتا با ما سر کلاسهای مدرسه هم آمدند ... فکرش را بکن ... برای یکی تلخی آن روزها انگیزهء دل کندن از تمام تعلقات و مهاجرتی همیشگی میشود و برای یکی دیگر شیرینی همان روزها بخشی از خوش طعم ترین خاطرات فراموش نشدنی روزگار کودکی ... نسبیت را انیشتین کشف نکرد ، نسبیت به اندازهء عمر بشر سبقه و سابقه دارد ...

نظرات 5 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ق.ظ

بله شما درست می گین که نسبیت سبقه و سابقش به قد عمر بشره .ولی جناب انیشتن این قانون موجود رو اثبات کردجناب باقرلو.

منجوق دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

دقیقا برای من هم همین طور بود سه ماه زمستان رفتیم جایی که بمباران نشود و بهترین تعطیلات من تا امروز همان بوده

سحر دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام درسته که به همون دلایلی که شما گفتین به ما هم خیلی خوش گذشت ولی اثرات اون روزهای پر استرس امروز تو روحیه مون کاملا مشخصه گرچه اضطراب اون روزها رو مثل بزرگترها حس نمیکردیم ولی یادم میاد با وجود اینکه خیلی کوچیک بودم هر کدوم از اطرافیانم که قرار بود واسه انجام کاری به شهر بیاد احساس ترس ودلهره داشتم فکر میکردم دیگه برنمیگرده اخه ما مدتی رو توی یه روستا گذروندیم.میشه اون روزها رو به شکلات تلخ تشبیه کرد!

آوا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

هیچی ازون روزا یادم نیست....خیلی کوچیک بودم
ویاشایدم حافظه ءکوچیکیم بزرگ نبــــــــودوانقدر
حجم نداشت.اماموافقم که نسبیت روانیشتین
کشف نکرد..شایدم کشف کردا....اما لمس
نکرد..ماهاداریم لمسش می کنیم که خوب
تفاوتهارو حس می کنیم و سبک سنگینی ِ
خیلی چیزای ناجور ِ دورو ورمون روهیــچ
جوری نمیشه توذهنمون جورش کرد وبا
هیچ وصله پینه ای نمیشه این تفاوتها
رو سرهم کردو کلهم یه رخت درست
حسابی تن جامعه کرد..............
یاحق...

میرزا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ http://mirzaeesm2.blog.ir/

سلام
به نکته ی خوبی اشاره کردی.
ولی نمیخوام اعتراض کنم و فضا رو به هم بریزما ولی باس عرض کنم که الکتریسیته هم از بدو خلقت وجود داشت ولی یه نفر اونو کشف کرد و بعد برق رو اختراع کرد.
هِنری مور بزرگترین مجسمه ی اسبی که ساخت رو از میان تخته سنگی که از بدو خلقت وجود داشت، کشف کرد.
و ....
اینا رو کاری ندارم. به نکته ی زیبایی اشاره کردید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.