تبریک عرض میکنم !

چند وختی ست که دارم به راههای پول درآووردن فک میکنم ! البته قطعن پول درآووردن با پولدار شدن توفیرناک است اما علی ای حال ! امروز با مطالعهء اخبار روزنامه ها و سایت ها یک راه اکازیونش را پیدا کردم ! البته یک مقدار زمانبر است و بعید می دانم به عمر من قد بدهد ولی اینجا آموزشش را میگذارم شاید جوانترها به کارشان آمد ، ما که بخیل نیستیم ! ... اول از همه باید استیل و فیزیک بدنی نادخی داشته باشید ! نسبت کله به بدن باید با آدمهای معمولی کمی تفاوت داشته باشد ! دومین مساله این است که باید مثل پنگوئن راه بروید و بدوید ! بعد باید سعی کنید فوتبالیست بشوید و هرجور که شده خودتان را به یکی از دو تیم مطرح پایتخت برسانید ! مرحلهء بعد دعا و راز و نیاز است که بروید جام جهانی و از آن مهمتر اینکه با آمریکای جهانخوار همگروه شوید ! بعدش باید تمام زورتان را بریزید توی گردنتان و با هد گل بزنید و پشت بندش طوری گریه کنید که انگار دارید می خندید ، شاید هم برعکس ! اما مهمترین مرحله این است که بعد از برگشت از جام جهانی از دستبوسی آقا تا مهمانی شورای شهر دارقوزآباد در تمام مراسمهای دولتی و حکومتی شرکت کرده و در ردیف اول بنشینید و در حالی که گردنتان با زاویهء چهل و پنج درجه فرم متواضع به خود گرفته لبخند آمریکاشکن بزنید ! البته صرف دیزی و کباب کوبیده و پیتزا با پروین و رویانیان و بابک زنجانی هم بعنوان کاتالیزور توصیه میشود ! تبریک عرض میکنم ! بعد از طی کردن تمام این مراحل تلاشتان به ثمر نشسته و حالا قد هشت میلیارد تومان پول دارید که بروید باشگاه بخرید برای خود خودتان و کیف و لذذتش را ببرید !!

نظرات 14 + ارسال نظر
صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ق.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ

گیر دادی ها

ترنج سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://toranj90.blogsky.com/

استیلی نامرد پولدارررررررررررررررررررررررررر

مینا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ

طرف اگه دختر بود چی اونوخت؟
گرفتــم..!
باید با انواع روش های دلبری سعی کنه مُخ نداشته یکی از این شازده ها رو بزنه .. هـــوم؟!

محسن باقرلو سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

اوهوم !

زهرا.ش سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

خانم ها هم می تونن به هر نحوی که شده به اسم بازیگر ابتدا در حد یک نقش دسته چندمی وارد تلوزیون بشن،بعد سال ها هم اگر دری به تخته ای خرد و یک نقش چشم خراش در یک سریال آبکی همه گیر بهشون داده شدو معروف شدن(البته به اسم اون نقش نه به اسم خودشون،مثلا ستایش!!)اونوقت اگر ایران بره جام جهانی و یه نوکیسه هم پیدا بشه دوباره پروژه یار دوازدهم راه بندازه،می تونن یه سفر رایگان داشته باشن به کشور میزبان و با 100 گیگ عکس برگردن!!

مینا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ق.ظ

خخخخخ
تو رو خدا یه نفر در مورد علت همه گیر شدن ستایش هم بنویسه
من هنوزم نمیدونم اصن چرا این فیلمو ساختن که یکی تو مایه های اوشین (ورژن ایرانی البته) کل فیلم بدبختی بکشه
تازه سیزن 2 هم براش بسازن :))
حالا نرگس محمدی اصن بگو بازیگرِ بد
اما واسه اون همه اشک طبیعی و مصنوعی که ریخت و چشم و پوستو مورد عنایت قرار داد باید ازش تقدیر شه :|

مونا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:34 ق.ظ

این دیگه بی انصافی بود و اعصاب معصاب نداشتید گویا حین نگارش پست.

آفوو چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.asimesar.blogfa.com

اووووووووووووو
تا گوساله بخواد گاو بشه ، دل صاحابش آب میشه ...

نسرین چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ

حمید استیلی لایق این هجویات بود عایا ؟ بی انصافی قدغن

عباس آقای گل چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ب.ظ

آقا یه سوال، من هر چی سعی کردم نتوستم جوری بخندم که همه فکر کنن دارم گریه می کنم! نمیتونم این قسمتو انجام بدم، چکار کنم؟ یعنی نمیتونم پولدار بشم؟

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ق.ظ

چند وقت پیش توی برنامه چند شنبه با سینای شبکه منحرف فارسی وان هم دعوت شده بود
خیلی جالبه
اگه هرکسی دیگه می رفت اونجا پدرش رو دراورده بودن ولی استیلی ؟ آب از آب تکون نخورد
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/19/217468_155.jpg

سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

من اصلا نگران این استیلی عزیز هستم

این طفلی کلهم اجمعین هشت میلیارد تومن پول داشته که اونم یه جا ریخته به حساب و راه آهن رو خریده
حالا دیگه بنده خدا 2 تومن نداره شارژایرانسل بخره حتی !!

sitka شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://tiktak01.blogfa.com

آقای باقرلو از شما بعید بود!! یعنی فکر کردید این استیلیه از جیب مبارک خودش 8 میلیارد داده باشگاه خریده؟!!

البته در اینکه روش شما کاملا صحیحه هیچ شکی نیس، مطمئنا جوانان ما میتونن با پیروی از این روش و با توجه به نرخ ارز(!!!) به پول های بیشتری هم برسن.

و مطمئنا این استیلیه میخش رو جایی سفتی کوبیده که با مصاحبه با شبکه های بیگانه و حتی حرفهای دخترش روی انتن داخلی، هم از جا کنده نمیشه.

ولی هرچی فکر میکنم میبینم این استیلی فقط یه اسمه و مطمئنن پای (شاید هم دسته) یکی از همون کاتالیزورها در میان است!! بععله!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.