توو راه با دوست عزیزی بحث آرزوهای سالهای نه چندان دور بود ٬ آرزوهای غیر مادی سالهای نوجوانی و جوانی ... غیر مادی یعنی اینکه طبیعتن همه ماشین آخرین مدل و خانهء آنچنانی دوست دارند ولی این جنس خواسته ها نه ... چیزهای دل خوش کنک و حال خوب کنک که در برهه و زمان خاص خودشان آرزو محسوب میشوند و اگر زمانش بگذرد بیات میشوند ... مثلن این دوستمان توو نوجوانی هاش آرزو داشته کنسرت ابی برود اما الان دیگر به واقع ذوقی و شوقی ش نیست برای همصدا شدن با آقای صدا ... اینها را که می گفتیم توو ماشین ٬ همانطور که به دشت و کوه و ابرها زل زده بودم خیلی سعی کردم فک کنم ببینم که الان در آستانهء چل سالگی از این دست آرزوها چی توو خورجین دلم و سرم دارم ولی هر چی بیشتر جستم کمتر یافتم ... آدم بی آرزو هم که می گویند با میت توفیری ندارد ... به قول روزبه بمانی و خواجه امیری : شاید مردم حواسم نیس ...

نظرات 5 + ارسال نظر
صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

باز شما یه نسل زود تر بودی که چهل سالگی به اینجا رسیدی. ماکه نزدیک زورای 25 ساله شدنمون ارزوهامون ته کشیده برادر

دل آرام سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

فکر کردن بهش خیلی غم انگیزه، اینکه هی فکر کنی یعنی الان آرزوی من چیه و هیچ جرقه ای توی ذهنت نزنه، حتی دریغ از یه کور سوی امید...

نیمه جدی سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ

اگه ریا نباشه باید بگم من تا آستانه ی چهل سالگی کلی آرزوی تر و تازه پیدا کردم! اما خب ترسم ازینه که دیگه آرزو بر میانسالان عیب باشه و قس علیهذا!!

آرش پیرزاده چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ق.ظ

فکر کنم باید یه فکری به حال خودمون کنیم

زهرا.ش جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

فکر می کنم از تاثیرات سن 40 باشد...اینکه از آشفتگی رویاها فاصله بگیری به فکر ساحل امن باشی...اینکه می گویم تاثیر،منظورم تاثیر ناگزیر است!بالاجبار آرزوهایتان می روند که جایشان را بدهند به واقع گرایی که لازمه زندگی از این بعدتان است!
40 سالگی ست دیگر....
پاینده باشید آقای باقرلو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.