چن خطی در باب نظرسنجی امشب وب گپ

اینکه بعضی از دوستان بلاگستان ارتباطات مجازی شون با بعضی های دیگه رو به دنیای واقعی میکشونن و بعد از یه مدت از یه سری اتفاقات و مسائل و برخوردها سرخورده میشن و بعد میان داد و هوار و قشقرق راه میندازن و کل بلاگستان و آدمهاش رو با یه چوب می رونن و زیر سوال می برن و تازه از امثال من از همه جا بی خبر هم توقع قضاوت و موضع گیری دارن خیلی کار زشتیه ... دوستان گلم مگه اون موقع که با هم چیک تو چیک می شدید و صفا می کردید نظر ما رو پرسیدید که حالا همچین توقعی ازمون دارید ؟! ... طبیعتن من هم مثل شما تا حدی در جریان بحثهای این چند روز اخیر قرار گرفتم اما خب هیچ نظر و قضاوت و موضع خاصی ندارم ! ... چون راستش اصلن این قصه های خاله زنکی به من دخلی نداره ! ... 

-  

همیشه گفتم بازم میگم که وبلاگستان و دنیای مجازی دقیقن برشی از دنیای واقعیه با همون درصد ناخالصی ! و با همون اِلمانها و خصوصیات که ماحصل یکجا جمع شدن یک عده آدمه با دیدگاه ها و سلیقه ها و عقاید و جهان بینی ها و خصوصیات اخلاقی به شدت متفاوت و رنگارنگ ... اینکه مثلن برگزاری یه نظرسنجی فصلی وبلاگی ( که تازه هیچ اجباری هم برای شرکت کردن توش نیست ) و شور و هیجان حاصلهء اون ، از دید یکی مافیایی و مسخره و خنده دار و از دید یکی دیگه خیلی باحال و جالب و جدّیه هم بنظرم از همین تفاوت و رنگارنگی میاد ! 

-  

اینکه وحید هماتاش ( وب گپ ) و دوستانش چجور شخصیتی دارن و توی زندگی شخصی شون چجور آدمی ان ( تا وختی که باهاشون در ارتباط دوستانه و نزدیک توی دنیای واقعی قرار نگرفتم ) اصلن ارتباطی به من نداره ... من که نمی خوام با وحید ازدواج کنم ! ... من فقط یکی از مخاطبان نوشته های وحید و وب گپ ش هستم ... همین ... با ترازوی وبلاگ نویسی از دید کاملن شخصی من وحید وبلاگر خوب و موفقیه چون وبلاگشو دوست داره و برای وبلاگ نویسی خیلی بیشتر از بقیه وخت و انرژی میذاره ... یکی ش همین نظرسنجی فصلی با همه نقات قوت و ضعفش که من دوستش دارم و تحسینش می کنم ...  

-

در هر حال اونایی که دوست دارن ، از ساعت 12 امشب می تونن توو کامنتای پست جدیدی که وب گپ میذاره در این نظر سنجی شرکت کنن ... حضرت کیامهر باستانی ! هم اینجا درباره ش خوب و کامل توضیح داده ... 

اینم رای و نظر من در رشته های شش گانهء زیر : 

بهترین وبلاگ فصل: .............................................. جوگیریات کیامهر 

بهترین وبلاگ روزانه نویس:.................................... نوشته های زنجبیلی 

وبلاگ پدیده فصل:................................................. ماهیچ ، مانگاه 

بهترین رویداد وبلاگی فصل:................................... رادیو بلاگ نئو 

محبوب ترین سرویس وبلاگ نویسی:...................... بلاگ اسکای 

وبلاگ هایی که شایسته بهتر دیده شدن هستن:....  EndMan  

-  

***  

پی نوشت : 

کامپیوتر ما عهد همین امشب ترکید ! 

با دریافت سیل اس ام اس های دوستان مجبور شدیم بیاییم پایین منزل ابوی و از پای سیستم اخوین ( با عذرخواهی از صاحبان نازنین و محترم معدود کامنتهای غیر مرتبط به قشون کشی ) کللهم کامنتدونی این پست را تخته کنیم چون انگار این مملکت هیچ کجاش دموکراسی بردار نیست ! 

-