خوشم میاد بدم میاد ( ۱ )

این یه بخش ثابت جدیده که ممبعد چن وخت یه بار اینجا خواهید خوند ! : 

. 

خوشم میاد : 

۱- از معجون چای و عرق نعنا که تازه طعمشو کشف کردم !

۲- از چش توو چش شدن یواشکی با منشی های خوشگل مطب ها ! 

۳- از سیاه شدن دست چپم که موقع رانندگی همیشه بیرون میذارم !  

۴- از مرور کردن خاطرات پشت بوم خوابیدن های شبای تابستون ! 

۵- از حس خنکی و طراوت نفس کشیدن بعد از مسواک زدن !

. 

بدم میاد : 

۱- از اونایی که نوچه وار وبلاگ یه آدم گنده رو به روز می کنن ! 

۲- از خورشت به و شلغم پخته و هر نوع پلویی که شیرین باشه ! 

۳- از قدم زدن زنهای حامله توو خیابونای شلوغ و مراکز خرید ! 

۴- از آدمایی که دیوانهء شعرای شاملو ان ولی هیچی ازش نمی فهمن !  

۵- از پیغام خطای عابربانکهای مادر به خطا وختی خیلی کارت گیر باشه !

. 

نظرات 50 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

اول‌!

مامانگار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

..دوم..

مامانگار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

..شماره ۱ بدم میاد..خیلی ابهام انگیزه !..ادراک نشد !..
...کی وبلاگ کیو بروز کرده ؟!!

کرگدن دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

مثلن طرف نویسنده س
یا یه کارگردان یا خوانندهء زپرتیه
بعد یکی دیگه وبلاگشو به روز می کنه !

مریم دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

از خوشم میاد 1 نفرت دارم.
از خوشم میاد 2 تجربه خاصی ندارم.
از خوشم میاد 3 هم خوشم میاد هم نه.
از خوشم میاد 4 هیچ خاطره ای ندارم.
از خوشم میاد 5 هم جدا خوشم میاد.

این بدم میاداتونم عجب بدن و حال به هم زن.

کرگدن دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

مرسی از بررسی و دققت نظرتون !

مامانگار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

...بیچاره این زنای حامله !..
...هیچکی ازشون خوشش نمیاد !..
...حداقل 4-3ماه باید زندگی مخفی و زیرزمینی داشته باشن !
...وجالبیش اینه که تجویز هم میشه که باید هرروز کلی پیاده روی کنن !..

دکولته بانو دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

جالبه ... یعنی من عاشق قدم زدن ... خندیدن ... حرف زدن ... غذا خوردن و اصولا همه ی کارهای زنهای حامله ام ... و حس تنفر تورو درک نمی کنم ... اصلا هم فکر نمی کنم لازم باشه زندگی مخفی و زیرزمینی داشته باشن ... حتی اگه شوهرا و دوروبریای احمقشون احمقانه فکر کنن ...

فسقلی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام، مثل اینکه امشب بی خوابی و آپ کردن نصفه شبی مد شده!!
با 1 و 3و 5 لیست بالایی و 3 و 5 لیست پایینی موافقم
راستی محسن خان: فسقلی با «...بفرمایید طبیعت بکر 3» به روز شد، قدم رنجه فرموده و افتخار بدید و به منزل حقیرش سر بزنید.
احتمالا فردا شب محسن تو لیست «بدم میاد» هاش مینویسه: آی بدم میاد از این تازه وبلاگ زده ها و ندید بدیدهایی که از کامنتدونی وبلاگ های معروف دیگرون، وبلاگ ذاقارتشون رو تبلیغ می کنن!!
شب به خیر

فسقلی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

ببخشید یه اشتباه شد: از لیست بالایی،من از 4 امیش به جای 3 ومیش خوشم میاد. 3 رو اشتباهی گفتم.

پاییز بلند دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

درووووووووووووووووووووووووووود

خوش آمدناتو عشقه بچچه
این چایی با طعم نعنا محشره ه ه ه ه بد رقمه خوشم میاد

آوا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

از ۳ و ۴و ۵ های خوشم میادا بدجور
خوشم میاد..از ۱و۲و۳ بدم میادا
بدجور بدم میاد.نسبت به
۴و۵ اٍش هم هیچ نظری
ندارم!هوم!!!!
یاحق...

آوا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

به به به جناب پاییز بلند
سرفراز باشید جناب
هرجا که هستین
یاحق...

پروین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ق.ظ

من هم مثل مریم بانوی عزیزم از همه چی ِ خانومهای حامله خوشم میاد. راه رفتنشون تو جاهای شلوغ هم فقط باعث میشه دلم براشون بسوزه که مبادا اذیت بشن.
از بد اومدن های شماره دوتون هم جملگی خوشم میاد.
بقیه اش اما .... اِی..... میتونم خوش اومدن و بد اومدنتون رو درک کنم. بجز اون دست چپ ایه که خوب, خوب نیست که آدم دوتا دستاش رنگشون فرق کنه. خوبه؟

ارش پیرزاده دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ق.ظ http://arashpirzadeh.persianblog.ir/

منم از همه خوشم میادات خوشم میاد بجز سیاه شدن دستم
از همه بدمیادات هم بدم میاد فقط مشکلی با خانمهای حامله ندارم

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

خوشم میاد ۱ رو باید امتحان کرد ....
۲ به کار ما نمیاد ...

۳ رو هم دوست ندارم اصلا !! چون نصفش زیر مانتوئه ! نصف سفید نصف سیاه !! خیلی ضایعه !!

۴و ۵ عااااااااااااااالیه
............
بدم میاد : هر ۵ تاش رو پایه ام


پ.ن : دوست میداریم این بخش جدیدتان را ...

سحر دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

خوشم میاد شماره ی دو: خدا کنه مریم بانو نخونه!
خوشم میاد شماره ی سه:خوب نکن داداش من! چه کاریه خوب؟ خودتو آزار نده!
بقیشو پایتم اساسی...
و اما بدم میاد ها:
با ۲و۳ مخالفم اما بقیش درد مشترکه داداش

فرناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.zolaleen.persianblog.ir

همون پس ادامه داره چونمیخواستم بگم چقدر کمه!

فرزانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوشم میاد:
4 و 5 را دوست میداریم
بدم میاد:
به جز از بقیه اش مطمئنم که بدم می یاد. نسبت به مورد 3 احساس خاصی ندارم!!

آلن دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

دیروز نزدیکی های خونه ، یه خانم حامله ، یه بستنی کیمی گرفته بود دستشو ، و در حالیکه خیلی سلانه سلانه راه می رفت ، به بستنی ش هم لیس می زد.

با دیدن این صحنه ، اینقدر حال خوبی به من دست داد که حد نداشت.
یه حس رها بودن و یله گی غیر قابل توصیف.
- - - - - - - - - - - -
ولی وقتی پیاده رو شلوغ باشه و منم عجله داشته باشم و یه خانم حامله جلوم با طمانینه راه بره ، قبول دارم که این اصلن چیز خوبی نیست.

آلن دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

بند 4 بدم میاد ها :

فک میکنم که خودم هم همچین آدمی هستم.
یعنی به شدت از شاملو خوشم میاد ، ولی خب درک زیادی از شعر هاش ندارم.

با این حساب ، تو از منم بدت میاد.

الهه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

بخش ثابت جدید....به به....خب این بخش ثابت هم یکی از اون چیزاییه که به لیست خوشامدهای من اضافه شد!
چای و عرق نعنا....تا حالا امتحان نکردم...باید طعم جالبی داشته باشه......
بدم میاداتون هم که.....قسمت زنهای حامله رو که خوندم،یاد این افتادم که چقدر به نظرم وحشتناکه وقتی یه زن با نوزاد دو سه ماهه سوار اتوبوسهای شلوغ و جردهندهٔ هفت تیر میشه!آدم بزرگ و سالم تو اون شلوغی به گدایی اکسیژن میفته!تکونهای اتوبوس هم جای خودش و ضرباتی که به اون بچه وارد میشه زرت و زرت!خب منم از این کار بدم میاد...بر خلاف دوستان،فکر میکنم شما هم از "حضور" یه زن حامله توی "شلوغی" به خاطر "شرایط خاصش" بدتون میاد....نه از زن حامله!

فرشته دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://surusha.blogfa.com

چای با نعنا؟ باید امتحان کنم...

منشی اگه مرد بود و خوشگل بود چی؟

وای نه...سیاه شدن ...نه.
آره...خوب بود ...حیف که دیگه نمیشه اون بالا ها خوابید.

بد اومدناتون رو منم دوست ندارم...به جز یکی...من عاشق زنای حامله ام...نگین..خیلی باحالن...حس خوبیه...

لوبیای سحر آمیز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://loobi.blogfa.com

از بدم میاد شماره ۵ خیلی خوشم اومد
در ضمن از تاکسی های بین شهری که به بهانه مصرف زیاد سوخت توی راه و نیمراه مسافرو گرما میدن و بعد از رسیدن به مقصد از یه آدم ۹۰ کیلوویی یه سیب زمینی تنوری درس می کنن فقط بدم نمیاد! متنفرم

سمیرا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

بیچاره زنهای حامله ! خب اونام آدمن دیگه...البته من از زنهایی بدم میاد که هیچ کاری ندارن الکی راه میفتن توی کوچه خیابون نمایش بدن.... از دست سیاه شده زیر آفتابم بدم میاد...تاحالا چای داغ با عرق نعنای سرد امتحان نکردم... عاشق شلغمم وایییییی گاهی به عشق شلغم سرما میخورم!

مهربان دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.mehrabanam.blogsky.com

از اونجایی که نمی خوام ادای اونایی که شعر شاملو رو نفهمیدن و به به و چه چه می کنن رو دربیارم... پس با صداقت می گم که
از بدم می یادها
خط یکو نفهمیدم

هیشـــکی! دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

سلام داداشی بابا مبارکا باشه....بخش جدید مدیدتونننننن!
1 :خوشم یاد: تا حالا امتحان نکردم...
2: یُخ بابااااااااااااا
3: نه من بدم میاد دستم سیا شه
4:اوممممممممممم منم دوس دارم مخصوصن تو شبای خنک پتو هم روم باشه...
4: وووای منم این حسو دوس دارم انرژی میگیرم من خمیر دندونمو میذارم تو یخچال تا حالا با خمیر خنک مسواک زدی ؟ امتحان کن...

1 بدم میاد: منم خوشم نمیاد
2: شلغمو دوس دارم اما حالم از غذا های شیرین بهم میخوره...اما آلبالو پلو رو اونم سالی یکی دو بار دوس دارم..
3: وای هم دلم براشون میسوزه هم بدم میاد و همیشه بدم می اومده یه روزی خودم با اون وضع تو خیابون برم.... هر وخت یه زنه حامله رو تو یه مرکز خرید میبینم زیر لب نا خودآگاه فحش میدم..
4:
5: آرههههههههه من میگم اون وختا بلند میگم تو روووحت لعنتییییییییی

عرفانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

کلا چایی دوس ندارم و همیشه به زور مامان می خورم..!
رانندگی هم که گواهی نامه ندارم...یعنی سنم قانونی نیست..یعنی اگه قانونی هم بود فک نمی کنم می تونستم همچین کاری کنم!
پشت بوم سوسک داره با این که دوس دارم تو پشت بوم بخوابم اما نمی شه!
مسواک!
وای دیشب یادم رفته!

سبا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

در خصوص زنهای حامله با دکتوله بانو موافقم هزارتا ...تازش هم مردها به جای همراهی با خانمها غر هم می زنند والا .....یه ایده خوب مردها می تونند خودشون حامله بشن و بیرون هم نیان

تیراژه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام
باید امتحانش کنم..
اوووه...من خودم دخترم...ولی ازآقا دکترهای جوون و خوشگل بدم نمیاد!
ماشینم کجااا بوووووووود؟!خودم جزعاله میشم تو گرما با مانتو و شال..دست رو بی خیال..
نداشتم از رو پشت بوم خوابیدنا..
...آی اینو خوب اومدی...جه حس خوبیه کلا مسواک زدن و حموم رفتن و النظافت من الایمان و کلا اینا!
خوب اون آدم گنده اگه وقت سر خاروند و وبلاگ نوشتن داشت که دیگه بهش نمیگفتن آدم گنده..البته آدم گنده داریم تا ادم گنده..از محمد رضا گلزار بگیر تا مثلا رضا کیانیان...شرمنده..در حال حاضر فقط بازیگر به ذهنم اومد!
خورشت به رو اگه ملس درست کنن دوست دارم..شلغم و پلوی شیرین رو بدجوری با شما موافقم.
خیلی مهمه که چه جوری باشن..بعضی وقتا خیلی رو نروه این قدم زدناشون..گاهی هم همون چیزی که آلن گفت باعث میشن حال و حس خوبی بهت دست بده..حس زندگی..با لبهای باد کرده و قدمهای آهسته
..اوه...پس من الان زودتر بساطمو جمع میکنم میرم چون فکر میکنم شامل این دسته ی شاملو نفهم میشم و ایضا منفوران جنابعالی!!
کلا من از هرچی عابر بانک و تو صف بانک وایسادن و کلا این کار ها بیزارم...اعصابم ضعیفه ها!!

FarNaZ دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://doggish.blogsky.com/

خوشم میاد : 4 :)
---
بدم میاد : 1 - 2 - 3 - 4 - 5 :دی

Knight دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://funoos.blogfa.com/

1- امتحان نکردم ولی حتما" امروز، فردا یه دونه میزنم ببینم چی میگه...
2- من بیشتر از تصادفی بودنش خوشم میاد... اینکه ناخواسته و یههو هردو چش تو چش بشیم!
3- وای!!! اتفاقا" همین شنبه ای این اتفاق واسم افتاد و خیلی باحال شده!!! از بازو به بالا سفیده و به پایینش یه خط افتاده که رنگش فرق میکنه!
4- میمیرم براش!!! مخصوصا" دوران دانشجویی و بالا پشت بوم خوابگاه...
5- به یه حسی اشاره کردید که تا حالا خودم نفهمیدم خوشم میاد یا یدم میاد... یعنی جدی میگما، خودم نمیدونم خوبه یا بد!

یوتاب دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

کرگدن یعنی حامله های بیچاره نه ماه بشینن تو خونه و نرن خرید؟ خب لابد خریدلازمن بدبختا :)

یوتاب دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

اصلا به نظر من که خیلی ضد زن بود بعد اکثر خواننده هاتونم موافقن باهاش :)

حمید دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.abrechandzelee.blogsky.com/

خیلی جالبه!...اتفاقا بنده به شدت از این راننده هایی که حس خنکی میکنن و یه دستشون سیاهه و در حالیکه دارن با دست غیرسیاهشون چای و عرق نعنا میخورن از توو آینه منشی های خوشگلو دید میزنن و به شب خوابیدن توو پشت بوم فکر میکنن بدم میاد!...در عوض عاشق آدمای گنده ای هستم که شوهرشون تو بانک مسئول عابربانکه و حامله ان و در حال قدم زدن در بازار شیرین پلو میخورن وشعرای شاملو رو زیر لب زمزمه میکنن! (آیکون "تفاهم کامل!" + )...

حمید دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.abrechandzelee.blogsky.com/

راستی یادم رفت بگم!...بخش جدیدت هم مبارک باشه!

علیرضا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

۱- که عادته برام ... با شاه اسپران هم امتحان کنید ! بعضی وقتام با دارچین یا آلبالو و اینا ... میچسبه ...
2-کلا خیلی وقته پام به مطب دکتر وا نشده ...
3- ... !
4- ما تابستونا پشت بوم شام میخوردیم ... آی میچسبید آی میچسبید ... هندونه و ایناااا ...
5-یه مشت آب بگیرین جلو دماغتون ... یهو همشو بکشین تو بینیتون ... هر شب ... چند دفعه ی اول حس خیلی مزخرفی شاید داشته باشه ... حتی درد و سر درد و ... ولی رفته رفته که عادت کنید نفس کشیدن هم براتون لذت بخش میشه ... سینوساتون تمیز میشن اینطوری ... اثبات شدس ..

1-تازگیا این چشم تو هم چشمی اداره ها و اشخاص مهم برای سایت با آدرس فارسی هم مسله ای شده ها ... قیمتاشونو دیدین؟
2-آی گفتینننن ... ایییشش ...
3-چرا؟
4- ...
5-از صف بانک متنفرمممم ... تازگی هم هم که عابر بانک !

بهار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

بخش جدید را دوست دارم :)

شارژ لب تاپ کمه؛ انشاالله نظر کارشناسی بعدا

فاطمه (شمیم یار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

سلاممم
در مورد بخش اول..اون پشت بوم رو خیلی خوشم میاد تازشم تا خود صبح فک بزنی یا دوستان..که طلوع خورشید رو هم ببینی...آی چه حالی داره .
و در مورد بخش دوم با ۲ و ۵ موافقم به شدت...

رویا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://myjasmin.blogfa.com

خواب توی پشت بووووووممم آخ جون منم عاشقشم



اییییی منم از پلوی شیرین بدم میاد

از بعضی خانومای حامله هم که بی خودی دست رو کمر راه میرنو میخوان به همه بفهمونن که حامله ن بدم میاد

پرند دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

این حس خنکی و طراوت نفس کشیدن بعد از مسواک زدن رو منم خیلی دوست دارم...
به جز خنکی و طراوت حس سبکی هم می‌ده به من...
انگار یک وزنه‌ی یک تنی رو از دندونام باز کردم!!

پرند دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

بیچازه زن‌های حامله!
دلم می‌سوزه براشون... نمی‌تونن که تو خونه حبس بشن 9 ماه...
وقتی هم میان بیرون زیر تیغ نگاه مردم جراحی میشن!

دلارام دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

بخش جدیدتون مبارررررک
چای و عرق نعناع امتحان نکردم...
اوه ه ه
والا توی این تهران ما کلا شبیه حاجی فیروز میشیم !
آخ بچه بودم گاهی رو پشت بوم میخوابیدم،خیلی خوب بود ..
حس خنکی بعد از مسواک که محشره
از این نوچه ها ندیدم ،نمیدونم حسم چیه
اینم نظری ندارم باز !
من دلم واسه زنهای حامله میسوزه کلا ...
از آدمهایی که فقط مدعی هستن بدم میاد حالا در هر زمینه
آخ آخ این آخری افتضاحه

بهار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

چای و نعنا دوس ندارم در واقع طعم نعناع منو یاد مریضی میندازه اونقد مامانم سر هر چی عرق نعنا به خوردم داده

در مورد خوشم میاد ۳ هم داداش من تو تهرانه. همیشه تی شرت میپوشه بعد رکابی بپوشه قشنگ دستش دورنگه! اونقدر دوست دارم این حالت دستاشو

خوشم میاد ۵ هم موافقم.

از بدم میاد ۱ منم بدم میاد

مینا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.harfebihesaab.blogfa.com

همینه دیگگگگگگگگگگه. میرید مطب منشی ها رو دید میزنید. همین میشه که مریم خانوم نمیذارن برید جواب سی تی اسکنتونو خودتون بگیرید. حمید طفل معصومو میفرستید! (آیکون طفل معصوم!)
از خوشم میادا فقط ۵ رو امتحان کردم! که اونم در مقابل آدامس نعنای ۵ چیزی به حساب نمیاد!‌
از بدم میاد دو هم بدم نمیاد بلکه متنفرم!‌
من از بیشتر چیزا بدم میاد تا اینکه خوشم بیاد!‌ حتی از این اخلاق خودم!‌

مینا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.harfebihesaab.blogfa.com

البته الان که کامنتمو خوندم دیدم ای وای این چه حرفیه؟
دید میزنید یعنی چی!‌ببخشید آقا محسن!
یه لحظه با حمید اشتباه گرفتم!

مریم همسفر شیرزاد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

پس آبمیوه ی میوه های قرمز و ترش چی شد؟

شما که گفتی از اونم خوشم اومده

من و من دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

داشتم تو لینکای کنار صفحه دنبال اسم وبلاگم می گشتم بعد هی گفتم چرا بالا نیومده پس؟
بعد یادم افتاد تو اسم ما رو به طرز ناجوانمردانه ای حذف کردی! هق هق هق
خو درسته تو این همه وبلاگت پرطرفداره اما دلیل نمیشه اسم ما وبلاگای بی نام و نشونو حذف کنی که! یاه یاه یاه :-))))))
جدی خعیلی دلم می خواد اسمم برگرده اینجا اما مجبورم هنو احتیاط کنم!
تازه زن حامله باس بیاد تو خیابون قدم بزنه چون هم کلی به خودش افتخار می کنه که 2 تاست بقیه یکی بعدشم کلی خوشگله که لاغره اما شکمش خعیلی چاقه هم اگه بمونه تو خونه افسرده میشه برا بچه بده هم راه نره بچه گنده میشه درنمیاد!

آوا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

خ.ص.و.ص.ی
یاحق...

پاییز بلند چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ق.ظ

۵۰

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.