یادمان های ابدی

دیشب رفتیم به یک مراسم سالگرد ازدواج ... همه چیز عالی بود ... غم و غصه های آدم هرچند موقت گم میشد لای آن همه نور و رنگ و رقص و هلهله ... خوردیم و نوشیدیم و رقصیدیم بیحد ... آنقدر که محسن باقرلوی معمولن آرام و خیر سرش متین رفته بود بالای صندلی میرقصید ! درست آن لحظه ای که مطمئن بودی دست هیچ غم و غصه ای به هیچیک از این جمع سرخوش نخواهد رسید Dj آهنگ را عوض کرد : بارون بارونه هی ... گل باغمی تو ... چش و چراغمی تو ... وسط رقص مستانه عینهو عروسک کوکی ای که کوکش تمام شده باشد واستادم میان آن جماعت رقصان ... منگی سرم و تاری چشمهام دو برابر شد و زانوهام سست شد بی اختیار ... آرام خودم را کشیدم یک گوشهء سالن و نشستم روی صندلی و سعی کردم بغضم را بخورم ... 

اینطوریست که آدمیزاد به خاطره هاش وفادارترین است چه بخواهد و چه نخواهد ... اینطوریست که تا همیشهء خدا این آهنگِ گروه رستاک یکی از یادمان های خاطرات کم اما قشنگِ دوران کوتاه رفاقت با شیرزاد طلعتی نازنین و یادآور غم بزرگ و ابدی جای خالی اش خواهد بود تا همیشه ...  

این روز جمعه ای به فاتحه ای یا یک بیت شعری یاد کنیم از آن عزیز باشکوه سفر کرده ... مرسی .

نظرات 45 + ارسال نظر
دکولته بانو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

راستش موقعی که این آهنگ شروع شد جا خوردم و بی اختیار برگشتم سمت تو و بهت خیره شدم ... فکر کنم انقدر غرق بودی که متوجه خیرگی نگاهم نشدی ... روحش شاد ...

آرش جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

افسانه ها میدان عشاق بزرگند
ما عاشقان کوچک بی داستانیم
.
روحش شاد.
.
کاش تعبیر بشه اون خواب کوفتی که دیشب هم اومد به سراغم.

آرش جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

ضمنن ریدرت بازهم به ما که می رسد می یبوسد!
به روزم جناب باقرلولو!

آرش جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

من و تو دو شاطریم
راهی و مسافریم
تو یه تافتون .من یه سنگک
تو یه پنچر .من برات جک
تو تنوری گرم ِ پرخاش
من خمارم مثه خشخاش

آرش جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

تا اومدم شعار بدم :
ریدر ورپریده
هنوز ما رو نریده
که دیدیم اجابت مزاج فرمودند

ص جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام

این آهنگ همیشه منو هم( که خواننده خاموش وبلاگ شما و جوگیریات و برخی دوستان دیگه بودم -و در جریان مسابقه خوانندگی و بعد هم درگذشت شیرزاد ) یاد شیرزاد عزیز میندازه

روحشون شاد

آناهیتا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

جاشون خیلی خالیه
با اینکه این اواخر کم حرف شده بودن

روحش شاد

نیمه جدی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت...

تیراژه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا به....

خدا رحمتش کنه
روح مهربونش قرین آرامش
دل مریم بانویش آرام

علیرضا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

به یادت داغ بر دل مینشانم
ز دیده خون به دیده میفشانم ........................................
خدایاااا
صبر برای مریم بانو

وانیا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

روحش شاد

علیرضا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

دامن !



روحشون شاد

روانی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://tajavoz.blogfa.com/

خوب می فهمی

کودک فهیم جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

چند باراین آهنگ رو از شبکه های مختلف پخش کردند...سبک آهنگش رو دوست ندارم و تنها چیزی که باعث میشه تا آخرش گوش کنم خاطره ی صدای شیرزاد و مریمه...همیشه براش فاتحه می خونم...

الهه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

آخ......
یه ماه پیش بود...توی یکی از پاساژهای انقلاب که پر از کتابفروشیه داشتیم دنبال کتاب میگشتیم با دوستام....یهو یکی از مغازه ها این آهنگ رو گذاشت....دقیقاً همین حالی که شما داشتین رو پیدا کردم....با این فرق که اونجا صندلی نبود که بشینم...فقط تکیه دادم به نردهٔ پله های وسط پاساژ....نمیتوسنتم تکون بخورم....پاهام تحمل وزنمو نداشتن.......
cd رستاک مدتهاست که داره خاک میخوره و من دل گوش دادنش رو ندارم........
روحش شاد........

فلوت زن جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://flutezan.blogsky.com/

.
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام.
اون آهنگ گروه رستاک تا همیشه ها یاد آور خاطرات شیرزاد خواهد بود برا هممون !
یادش گرامی !
روحش شاد...

از خاک کمتریم جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://dusty.blogsky.com/

روحش شاد، بانوش استوار در زندگی پیش رو، دم رفاقت شما گرم...

وکیل الرعایا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

آدم یاد فروغ میافته : تنها صداست که می ماند ...

م . ح . م . د جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

خدا رحمتش کنه ...

روحش در آرامش ابدی ...

غزل خونه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

وقتی زد این آهنگو٬ نگاهت نکردم که مثلا یادت نیفته.
یکی نبود بگه آخه اسکل٬ تو که نه سر پیاز بودی و نه ته پیاز یادت افتاد٬ میخوای محسن یادش نیفته؟

دلارام جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

خوش به حالش . چه روح بزرگی دارن که انقدر به یاد ماندنی شدن . من هم با شنیدن این آهنگ یادشون میوفتم . روحشون شاد

کاوه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://kavehfc.blogfa.com

حال ما رو گرفتی عصر آدینه ای !
اما کارت خوبه پسر چون به یه چیزهایی پابندی ...

دخترک زبون دراز جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.dokhtarezabonderaz.blogsky.com

امروز داشتم شبکه سه تماشا می کردم یهویی همین آهنگ پخش شد یه حس تلخ اومد سراغم روحش شاد

کیانا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

روحشون شاد
امیدوارم همیشه شاد باشید ...

کیامهر جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ



هر وقت این اهنگ رستاک رو می شنوم اشکم سرازیر میشه
زندگی چیز مزخرفیه محسن

روح شیرزاد عزیز شاد

محسن باقرلو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

می دونم ... میشناسمت بچچه
اون روز از قم برگشتنی مهربان که داشت آهنگای ضبطو بالا پایین میکرد وختی رسید به این آهنگ و سریع رد شد تغییر حالِت رو از گوشهء چشم فهمیدم ...

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

آقای باقرلو عزیز
با اینکه بعضی وقتا با بعضی نظراتتون موافق نیستم..اما انصافا آدم خوب و با مرامی هستین
روح اون عزیز شاد
شما هم همیشه سلامت باشید و شاد و موفق

محسن باقرلو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

ممنون دوست ناشناس من ...

وروجک جیغ جیغو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com


روحش شاد
این اهنگ چون اهنگ شادیه همیشه تو شادیا می ذارنش منم چند بار برام این اتفاق افتاده دلم هرررررری میریزه پایین خوش به حالش که یه چیزایی از خودش به جا گذاشته که همه رو در همه حال به یاد خودش می ندازه

آلن جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

پنج شنبه عصر جایی بودم.
وسط رقص و آواز ، این آهنگ پخش شد.
منم بی اختیار یاد شیرزاد عزیزم افتادم.
من که تا اون موقع، نشسته بودم ، بلند شدم و رفتم وسط.
رقصیدم و شادی کردم.
چون می دونستم که شیرزاد ، شادی و خنده رو دوس داره.
و اون انرژی مثبت رو فرستادم برای روح شیرزاد عزیزم.

محسن باقرلو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

چه باحال و متفاوت ... دمت گرم آلن جان ...

فرزانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

روحش شاد و یادش گرامی

محسن باقرلو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

http://ololon.blogsky.com/1390/01/29/post-188
یادم باشه واسه این بخش اسم بذارم و ادامه ش بدم !
همچنین بخش ثابت خوشم میاد بدم میاد !

Knight شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://funoos.blogfa.com/

امروز داشتم تو آشپزخونه واسه خودم می لولیدم و همزمان تلویزیون نگاه میکردم...
نمیدونم کدوم شبکه بود که این آهنگ رو گذاشت، همین امروز!
اولش سرخوش و مشنگ شروع کردم به خوندن...
نمیدونم چی شد یهو رفتم تو فکر... یهو یاد بازی آواز افتادم...

یاد شیرزاد!

حالم گرفته شد، دلم واسه مریمش سوخت...
دلم واسه خودم سوخت!
هی... ما کجا و شیرزاد طلعتی کجا...

روحش شاد...

پاییز بلند شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

دروووووووووووووووووووووووووووووود
محسن دیشب...
خاک بر سر من کنن
دیشب درد کلیه داشتم شدید ۱۱ سی سی مرفین بهم زدن...
مرفین بهخ جهنم٬ نشئگیه مفتش به درک.. صب هرکی بهم زنگ زد یا دید منو یه عالمه بهم فحش داد..
دیشب تو حالت عادی نبودم بعد صب یکی از دوستام بهم میگه بهت زنگ زدم فحش خار مادر دادی بهش گفته بودم جمع کن اون ننه پتیارتو. (تو بخون ج.ن.د.ه) طرف مادرش ۱۱ ساله مرده
یه نفر دیگه بهم زنگ زده از طبقه اناث ٬ فقط بهم گفت یه چیزایی بهم گفتی و ازم خواستی که...
همه یه طرف دیشب رئیسم اومده بیمارستان خودم که یادم نیست یکی از دوستام میگه تو حالت نشوگی همچی دسمال مالیدی که اونجای رئیس پوست انداخت! بهش گفتم من عاشق کار کردن با توام تو محبوب ترین رئیس دنیایی٬ از کار کردن با تو لذذت میبرم فقط به خاطر تو حاظرم بدون حقوقم کار کنم اصن اضافه کاری وا میستم که تو راضی باشی٬ مرخصی ام نمیخوام اصن من عاشق شخصیتتم٬ عاشق تیپ و قیافتم٬ عاشق مدیریتتم بازم اینا یه طرف دکتری که دیشب بهم کرفین زده میگه از پرستار لب میخواستی میگه بوسیدیش.. نیم ساعت بغلش کردی
الان دارم از خجالت میمیرم اما اومدم اینجا گفتم بخندین
فک کن دیشب از خونه بهم زنگ زدن من نشئه بودم یادم نمیاد چی گفتم از ترس امروز جواب تلفناشونو ندادم٬ از گوشی بابام شونصد هزار دفه زنگ اومد..
دوستم میگه دیشب اومدیم گوشیتو ازت بگیریم یقمو گرفتی با سر اومدی بزنی تو صورتم جا خالی دادم سرت خودر به شونم بعد بغلم کردی گریه کردی دکتره از خنده مرده بود امروز صب بهم میگفت چنتا زبون حرف زدی٬ انگیلیسیو فرانسشو فهمیدیم به یه زبون دیگه حرف زدی معلوم نبود کجاییه خلاصه دیشب یک گندی زدم گندااااااااااااااااااااا
امروز همش خجالت کشیدم.
.
.
تو عمرم مرفین نزده بودم اونم امتحان کردیم
حیف خودم چیزی یادم نمیاد اما یحتمل قسمت پرستاره باید خیلی جالب بوده باشه
از یه طرف دلم میخواد برم ازش معذرت خواهی کنم از یه طرف میگم نرم اونم بهم گیر بده ..
خلاصه اینم از دیشب ما
تو رقصیدی منم هم رقصیدم هم ملتو رقصوندم
خدا رحم کنه.. کاش یادم میومد به بابا چی گفتم
.
.
.
از خودم بدم میاد
احتمالن به بابا هم دری وری گفتم

ارش پیرزاده شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ق.ظ http://arashpirzadeh.persianblog.ir/

روحش شاد

هیشـــکی! شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

علیرضا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

عجب عکسی !
کلی خوش عکسینـــا !

حس جالبی داره
انگار این وب یه کافست و شما هم واقعا نشستین پشت میز ... از اون بالا دارین نگا میکنین این ورا رو ...گاهیم یه چشمکی میزنین ... با اون برق نگاهتون !
نمیونم چرا ولی یاد نقش اول این فیلمای گانگستری هم افتادم !

میلاد شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام محسن خان با معرفت

الان چند روزیه دارم هر روز بهش چندبار گوش میدم

هربارم میشنوم سعی میکنم بخندم و شاد باشممممم

ولی گاهی مثل الان نمیدونم چرا این بغض قلقلکم میده

چقدر این پسر بزرگ بود که اینجوری با دل هممون بازی میکنه

خوش به حالش، کاشکی ذزه ایی از معرفتش به منم میداد

داداش شیرزاد مارو یادت نره هااا، دعامون کن

مامانگار شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

...ولی محسن خان...مطمئنم اون لحظه ای که درحال رقصیدن بالای صندلی بودی..شیرزاد هم داشته می خندیده و برات دست میزده !! ... مطمئنم..

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

همیشه شیرزاد رو مرد فداکاری و ایثار میدونستم
روحش شاد و یادش گرامی باد
ولی یه سوال ؟
چرا شما و آلن در حین رقص و مستی و ... یاد اون مرحوم کردید .
درسته ممکنه منکر اون دنیا و عواقب این گناهها باشیم
ولی تن اون بنده خدا رو توی قبر میلرزونیم
روحش شاد و یادش گرامی باد.

محسن باقرلو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

دوست ناشناس و شجاع من !
اگه با دققت متن رو می خوندید متوجه می شدید
که صرفن اون آهنگ گروه رستاک یادآور یاد عزیز بود ...

ولی در کل گور پدر اون دنیا و عواقب گناه و اینا .

آوا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

1-چه جالب!!! دیشب بی هواسراغ صداهای بازی
رفته بودم و4تاشونو گوش دادم که یکیش هم..
2-محسن خانِ پاییزخان جان خوبه که بهتر شده
حالتون............آفرین که الان بهترید قربان..
3-من عذرمی خوام تاحالا تو جواب کامنتای این
جوری تو وبلاگ ها دخالت نمیکنم اما خب ب
جناب ِ ناشناسی که این کامنتِ بالایی رو
گذاشتین---------------------->>>>>>>
------>>(همیشه شیرزاد رو مرد فداکاری
و ایثار میدونستم روحش شاد و یادش
گرامی باد ولی یه سوال ؟چرا شما و
آلن در حین رقص و مستی و ..... یاد
اون مرحوم کردید. درسته ممکنه
منکر اون دنیا و عواقب این گناه ها
باشیم ولی تن اون بنده خدا رو توی
قبر میلرزونیم روحش شاد و یادش
گرامی باد. )
من عذرمیخوام اما میشه بگین این کامنتِ
شمایعنی چی!!!!شماالان هم منکرِ اون
دنیاهستین!هم عواقبِ به قول شما
گناه!هم میگین به یادکسی افتادن
لزومابایدزمان،مکانوموقعیت خاصیو
دارا باشه وهم میگین تن ٍمرحوم ٍ
شیرزاد خان....؟!میشه بگین رو
چه اصولی این هارو میفرمایین!
!!!!!یعنی همهء ماها باید یادِ
عزیزانمون رو توی شرایط
فوق العاده خاص بکنیم!
اونوقت به چه دلیل!!وبا
کدوم استدلال؟؟؟؟؟؟
خوشحال میشم که
جوابهای منطقی
شما رو بخونم
اما با اجازه ء
صاحبخونه.
یاحق...

دخترآبان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://fmpr.blogsky.com

چند روز پیش این آهنگو با کلیپش توی کانال ۲۰ داشت پخش میکرد ... منی که شیرزاد رو صرفا با یه وبلاگ میشناختم کلی دلم گرفت ...
پنج شنبه هم توی عروسی دوباره همین تکرار شد ... سرپا بودم و دوست داشتم همونجا بشینم روی زمین محسن ...
خیلی حال بدی بود ...

روحش شاد ...

مریم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

خوبه که باز اینقدر بامرامین که یادش میفتین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.