خوشم میاد : 

۱- از نیمروی نمک زده همراه با چای شیرین ! 

۲- از راننده هایی که پشت چراغ قرمز فرمون ماشینشونو بغل می کنن ! 

۳- از ساق پای زنونه که پابند ظریف طلا یا تتوی طرح اسلیمی داشته باشه ! 

۴- از فروشنده هایی که با خریدارای مونث و مذکر یجور برخورد می کنن ! 

۵- از داFهای شدیدن برنزه ای که آدمو به هوس شیر کاکائو یا شیر عسل میندازن ! 

. 

بدم میاد : 

۱- از کتلت و کوکو سبزی مخصوصن سردش ! 

۲- از راننده هایی که پشت چراغ قرمز شیشه ماشینشونو تمیز می کنن ! 

۳- از شکل انگشتای پا و کللن مچ به پایین پا چه زن باشه چه مرد باشه ! 

۴- از فروشنده های خسیسی که خوراکیجات رو مثل طلا وزن می کنن ! 

۵- از داFهای هفت قلم مالیده ای که توو تاکسی بهشون بخوری ادا بسیjیا رو در میارن ! 

. 

نظرات 47 + ارسال نظر
خواننده خاموش جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

چه با حال... انگار من اول شدم

دم شما گرم !

عاطی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

چ جالب !

ناقابله والا !

پروین جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

آقا اجازه
تتوی طرح اسلیمی یعنی چی؟

ما از شمارهء یک بدم میادهای شما خیلی خوشم میاد. شرمنده!

راجع به شمارهء دوی خوشم میادهاتوئن هم نظر خاصی نداریم. بقیه اش را موافقیم.

اون نه.... سهء بداومدنها هم قشنگ باشند، قشنگند که!

پروین جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

خوشم میاد ----> خوشمون میاد

میادهاتونن ------> میادهاتون

محسن باقرلو جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

این شماره گذاری تون پیچیده بود پروین بانو لذا ملتفت نشدیم بلاخره کجا موافقید و کجا مخالف ! ولی چون کللن شما را قبول داریم و خدمتتان ارادت داریم لذا همینجوری ملتفت نشده فرمایشاتتان متین !

کاپوچینو جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://capuccino.blogfa.com

از دندون درد بدم میاد!

محسن باقرلو جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

آخی ! کاپو جان لابد الان داری !

فاطمه شمیم یار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

سلامم
از خوش آمدن ها...
۲ و ۴ ما نیز خوشمان می آید..
و از بدم میاد
۴۲و و ۵ بدم میاد ولی برعکس از شماره ۱ خیلی خوشم میاد یعنی کوکو و کتلت

فاطمه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

ببخشین اون ۴۲ نیست که ۲و ۴ است که "و ":جامونده ست والسلام

ص شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

جالب بود

هاله شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://assman.blogsky.com

خوبیه چراغ قرمز اینه که می شینی تو ماشین بین چند تا ماشین دیگه .. یه سینمای زنده.. میشه تماشا کرد !
زندگی رو از یه متری ببینی ..حالا بازیگرا فرمون بغل می کنن یا ماشینو برق میندازن ..فرقی نمی کنه

شکل مچ به پایین نوزادا رو دیدین ؟؟ دلتون میاد بدتون بیاد ؟

ری را شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://narenjestaan.persinblog.ir

شماره دو خوشم میاد
ناراحتم می کنه
چون فکر می کنم از خستگی زیاد این کار و می کنن

شاید هم اشتباه برداشت می کنم

مجتبی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

شماره 5 خوشم میاد بدجوری چشمام رو گرفت. البته قسمت شیرکاکایوش بیشتر چشمام رو گرفت.

حمید شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

- بابا تناظر یک به یک!...بابا خوشم میاد بدم میاد موازی!...

- با این بدم میاد شماره دو علنا منو ضایع کردی دیگه!؟...بد میکنم در وقتهای مرده شیشه این ماشین نکبت گرفته ات رو پاک میکنم!؟ (آیکون "شکستن دستی که نمک ندارد!")...

- خوشم میاد شماره دو خیلی باحال بود!...عاشق پیرمردای این تیریپی هستم! یجوری مثل راننده های مسابقات فرمول یک فرمونو میچسبن که انگار منتظرن چراغ سبز بشه تا آسفالتو بشکافن!...

پروین شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

برادر من کجاش پیچیده بود؟

- از شمارهء یک بدم میادهاتون خوشما میاد یعنی با اجازه اتون کوکو و کتلت رو حتی سردش رو دوست دارم.

-دربارهء شمارهء دوی خوشم میادهاتون نظری ندارم یعنی تا حالا به راننده هایی که فرمون رو بغل میکنند تو چراغ قرمز زیاد فکر نکرده بودم. اما حالا که حمیدآقا هم مثل شما خوشش میاد از اونها و خیال میکنه باحالند ما هم که خراب رفاقتیم بهشون علاقمند شدیم دیگه.

-شمارهء سهء بدم میادهاتون هم خوب..... اگه پائه خوشگل باشه چی؟ مثل این پاهایی که برای تبلیغ مثلا چمیدونم لاک اند یا تیغ ژیلت؟ اونا که خوشگلند. تازه خیلی هاشونم شیرکاکائویی اند خوب. تجدید نظر میکنید لطفا روی این مورد؟ این مساله رو در نظر بگیرید که خوشم میاد بدم میادهای شهریار همینجوری الکی نیستند که. نگاه منتظر خیل عظیمی به اونها دوخته شده.

در ضمن فکر نکنید متوجه نشدیم که تمام اینها رو گفتید که تتوی اسلیمی رو توضیح ندید. جدا که.... جدا که واقعا که....

کدم هم هست 34343. یعنی خوشبختی تا چه حد آخه؟

بهار شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ

مورد شماره ۵ خوشم میاد رو اونقدر خوشگل تصویر کردی که نصف شبی هوس یه شیر عسل کردیم شدید.
فکر کنم وقتی یه داف اینطور به پستت می خوره درست مثل ادم فضائی با نور سبز اسکنش می کنی ها

تیراژه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

خب! ..والا با این خوشمدمیاد بدم میاد های مردونه تان الن من چی میتونم بگم؟..از داف و شیرکاکائو و شیرعسل و ساق پای زنونه که بگذریم باید بگم که..

دقیقا برعکس شما از کوکو و کتلت سرد خوشم میاد و از نیمرو با چای شیرین بدم میاد!

راننده هم که...بامرام باشه و پاک چشم(حالا نپرسین بامرام یعنی چی که اصلا نمیتونم توضیح بدم!)..حالا هرجور که عشقشه پشت چراغ قرمز باشه..جواد یساری گوش بده یا برک برقصه یا خاطرات جنگ جهانی دوم رو تعریف کنه..فقط سیگار اشنو نکشه و شبش هم سیر میل نکرده باشه..اهل استریپتیز به سبک بعضی راننده ها هم نباشه..!
فروشنده هم که...سریش نباشه و هی رو مخ نره که اینو ببین و امتحان کن و اینا و آخرش هم شاکی نشه از خرید نکردن بیخیال جنسیتمون میشیم!

در مورد شکل و قیافه ی ساق و مچ و پنجه ی پا هم که لایک به کامنت هاله و کامنت آخر پروین بانو!

ولی یه چیزی بگم؟...جسارتا موندم تو فلسفه ی این بخش بدم میاد خوشم میاد هاتون!!!...یعنی حکمت وجودیشون در ادراکم نیست قربان!..جمله رو داشتین؟!!!
اوه..باز لحنم چه پسرونه شد!!!

ممه شیفته شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ

خوشم میاد خوشم میادکه نه : دیوانه شممممممممممممممممممممممممممم ممــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ممه

کوشالشاهی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ http://www.dagdo.blogfa.com

بدم می اد از بالا پوش بدون دکمه.

کاپوچینو شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ http://capuccino.blogfa.com

درد که چه عرض کنم....
دارم خفه میشم...

ارش پیرزاده شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://arashpirzadeh.persianblog.ir/

من عاشق کوکو سبزی چه گرمش چه سردش

ارش پیرزاده شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://arashpirzadeh.persianblog.ir/

تو خونه ما شکر نیست که من چای شیرین بخورم ....ببینم خوشم میاد یا نه ...
فکر کنم برعکس تو از راننده که شیشه پاک میکنه بیشتر خوشم بیاد
در مورد فروشنده ها هم در هر دومورد باهات موافقم
از تتو روی بدن زن متنفرم ولی با برنزه بودن هستم شدیدچه با طلا چه بی طلا ...
در ضمن از این نگاه سکسی تم خیلی خوشم میاد

کوچه نادری شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.reyhann.blogfa.com

محسن چه خوبه که حس های هر روزت رو می نویسی

کوچه نادری شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.reyhann.blogfa.com

کاش ولش نکنی. بعدها خودش خوراک یه رمان میشه برات.

مهربان شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

بله ....

شماره سه خوشم می یادهات خیلی خوبه... من هم خوشم می یاد. حالا شما کجا دیدی که چشمت گرفته بماند...

شماره ۵ بدم می یادهات هم خیلی باحال بود. ولی یاز یه سوال برام پیش اومده. شما که خودت تاکسی داری و پشت فرمون نشستی چه جوری باید به یه داف هفت قلم مالیده بخوری؟؟ یعنی دافه کجا نشسته؟

علیرضا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://yek2se.blogsky.com/

خوشم میاد:
1-
2-
3-
4-
5-

بدم میاد:
1-
2-
3-
4-
5-

فرزانه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://balot.persianblog.ir/

این جوری متنها بعد خوندنشون آدم میره تو فکر ببینه خودش از چی خوشش میاد و از چی بدش میاد

بهارهای پیاپی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://6khordad.blogfa.com

از شماره ۳ خوشم میاد خیلییییییییی خوشم میاد

زن تنها شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://tamame-psarhaye-zendegie-man.blogsky.com/

به به می بینم که صفحه اول ۳ تایی شد

ایراندخت شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://ghare2nafare.blogsky.com/

من ایراندختم که قبلا ؛ از وقتی تو نوشته هایم را می خوانی؛ رو می نوشتم.. مدتیه اینجا دونفری می نویسیم. البته من کمتر..

در هر صورت اونجا کسی رو لینک نمی کنیم که بگم لینکتون میکنم

اما اینجا رو دورادور می خونم همچنان..

ارش پیرزاده شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

مهربان خیلی با حالی کلی خندیدم

مامانگار شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام..صبح بخیر..
..ما جمعی از خوانندگان کنجکاو این وبلاگ خواهان پاسخگویی به سوال مهربان بانو هستیم...باتشکر..

پونه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com


۱.وای نگو مخصوصا اگه عسلی باشه
۲.خب اون فرمون کثیفه بغل کردن داره؟؟!!!این همه چیز بغل کردنی
۳.به به چه دلبرانه چه خوش سلبقه
۴.خوب گفتی مخصوصا وقتی نگات نمیکنند
۵.اینجا تو شمال کنار دریا پره داداش


1.اه اه اگه روغن هم تنش چسبیده باشه
2.تازه تو گرمای تابستون ها هم میکنند !!!
3.حتی اگه به ناخن ها لاک زده شه؟؟؟ حالا انگشت کوچیکه رو میگفتی یه چیزی!!
4.آره والا حتی از یه دونش هم نمیگذرن تازه یه دونه هم از تو همون پاکت ور میدارن میخورن
5.هی وای من چه داف بازاریه اینجا دیگه برم دارم به انحراف فکری کشیده میشم

آرش شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

ولی من از تو خوشم میاد در هر حالت و پوزیشنی!
نمک زده باشی یا کپک زده
دوست دارم بغلت کنم حتی اگه پشت چراغ قرمز پریودت باشم
ساق پاهات دیونه م می کنه میخواد خلخال داشته باشه یا تتوی : نوکرتم مادر!
دوست دارم فروشنده ای باشم که خوب فروش می کنه و بین تو و بقیه ی دافهایی که رفتن خودشونو شکلاتی کردن فرق بذارم اصلن حال می کنم توو فرق ِ نداشتت بذارم یا اینکه فرقشو بکنم توو چشات
با تو که باشم «بدم میاد» معنی نداره چون دیر میاد و خوشم میاد که زود نمیاد
خلاصه که دوست دارم

مهسا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://mlovegod8.blogfa.com

از ۱ خوشم میادها،به شدت بدم میاد:(
و با 2 خوشم میادها موافقم،خوشم میاد:)

بهار شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

اول سلام

خوشم میادها:
۱.خیلییییی دوست دارم. بیشتر دوست دارم زرده شو شور کنم!
۲. باحالن!!
۳.!! فقط خدمتتون عارضم بعضیاش تتو نیست؛ حنا هندیه!
۴. موافقم شدید!
۵.

بدم میادها:
۱. کتلت خیلی هم دوست داریم اما سرد نه زیاد. کوکو هم نه زیاد.
۲. خب خوشم بذارین کارشونو بکنن!
۳.منم زیاد خوشم نمیاد.
۴.
۵.

آلن شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

خوشم میاد :

از شماره 1 به شدت خوشم میاد. به نظرم طعم بی نظیری داره.
در مورد شماره 2 نظری ندارم.
از شماره 3 به شدت خوشم میاد. چون بدجوری موجبات انشقاق! رو بوجود میاره.
از شماره 4 ت هم خوشم میاد.
در مورد شماره 5 نظری ندارم. چون به نظرم داف باید سفید باشه.
شنیدی که میگن : زن باید خوشگل باشه ، سفید و کمی چاق و قس علیهذا
................................................
بدم میاد :
از شماره 1 خوشم میاد. مخصوصن کوکو سبزی سرد بی نظیره.
در مورد شماره 2 نظری ندارم.
از شماره 3 هم خوشم نمیاد. ولی اگه طرف جوراب پاش باشه ، وااااااااااااااااااااااااای ، اونم بدجور آدمو حالی به حالی میکنه.
از شماره 4 منم خوشم نمیاد. در تمام طول وزن کردن ، توو دلم بهشون فحش و بد وبیراه میگم.
از شماره 5 به شدددددددددددددددددددت بدم میاد.
یعنی به شدددددددددددددددددددددددددددددددددت.

وانیا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

از بدم میادات کلن بدم میاد
از خوشم میادات از شماره 2 خوشم میاد فقط

مجتبی پژوم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

خوشم آمد از آنچه خوش میداری و بدم آمد از آنچه نمی پسندی...درود و صد درود

علی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://alirabiei.blogsky.com

چه با حال!

صدف شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://fereshteye-to.blogfa.com

هزار تا لایک به مورد شماره 2 در دسته بندیه خوشم میاد

فلوت زن شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://flutezan.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

ظهر باشه ، شکم هم گرسنه باشه ، شماره ۱ خوشم میاد هارو هم بخوونی ! آخ که چقد دلم نیمرو می خواد ، نمک زده ، حالا با چائی شیرین یا بی چائی شیرین ، با نون و سبزی خوردن...

شماره ۴ خوشم میادها رو منم خوشم میاد !

شماره ۱ بدم میادهارو ، خیلی خوشم می آد!

بقیه موارد را هم یا خوشمان می آد یا بدمان می آد یا خنثی ایم !

خواننده خاموش! شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

درود!

اقا محسن شما که خودت ترکی داداش!
یه قلمی بزن در وصف این دریاچه اورمو٬
جدی جدی خشکیدا...

دمن ایسته!!!

دلارام شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

نیمروی نمک زده رو دوست دارم ، ولی تاحالا با چای شیرین امتحانش نکردم !
شماره 3 خوشم میادها ، که بلهههه
شماره 4 رو هم هستم شدید !
از شماره 1 بدم میادها به شدت خوشم میاد ،مخصوصا گرمش
درمورد بقیه اش باهاتون موافقم .

من و من شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

شماره یک خوشم میاد بدت میادو عوض کنی من موافقتم اعلام می کنم با این بند!
ببین من مطمئنم از این به بعد فرمونو بغل می کنم پشت قرمز! بدیم اینه که وقتی یهو ملتفت میشم از یه چی خوشم میومده و حواسم نبوده ناخودآگاه به صورت اگزجره ای اون کارو انجام میدم! فک کن من لاغر مردنی فرمونو بغل کنم!
چون جوراب پوش حرفه ایم پابندو نیستم هیچ رقمه!
کلن هم دافا و پافا رو نیستم هیچ رقمه ایضن و اینا!

بهنام شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

شاعر هم در جایی میفرماید که:
خوشم میاد وقتی عاشقونه منو نگاه میکنی
خوشم میاد وقتی تو دستای باد موهاتو رها میکنی و اینا...

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

من از شماره 1 خوشم میاد شما، جدا بدم میاد.
از شماره 2 خوشم میاد اساسی.

از شماره 1 بدم میاد شما، اساسی خوشم میاد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.