نظرات 30 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

1

جزیره سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

یا الله
2

جزیره سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

3؟؟؟
ببخشید صاب خونه ولی:
رهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من فقط به نیت گذاشتن 1 اومده بودماااااااااااااااا. میبینی تورو خدا چه خوشیایی رو از جوون مردم میگیرن.

خب دیگه خدافظ صاب خونه

رها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

با دیدن این عکس دچار دلهره شدم!
شاید واسه موجی که باد به اون بیرق ها داده!

رها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

به جزیره :

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

چرا دلهره ؟
عکس قشنگ و آرومیه ...
هزار تا عنوان خوب براش میشه گذاشت ...

رها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

شرمنده ام جناب باقرلو
اما واسه من اول از همه تیرگی وموج اون بیرق ها جلوه گر شد...

کودک فهیم سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

من هم با دیدن این عکس،حس مشابهی با رها بانو دارم...

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

میشه این عکسو بین خوشم نمیاد های من قرار بدین!!؟؟؟ اخه من از هر چی سیاهیه بدم میاد!!!! بماند که چند روز بعد دهه زجر شروع میشه و همه جا رنگاوارنگ میشه!!! اونم خودش یه عالمه دیگه ایه!!!!
اما عکس همچین بدی نیستا فقط رنگاش خوب نیستن...

صدای سکوت سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
به نظر من عکس قشنگیه
یه جورایی احترام آدمو برمی انگیزه
شخصا این رنگ سیاهو به هزار رنگ دهه ای که در پیش هست ترجیح میدم!!!

شادی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

به نظر من هم خیلی یه جوریه...
آدم ترسش می گیره...

آلن سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

فوتو بلاگ سامی حزنی خیلی باحاله.
عجب عکسایی گرفته.
مرسی بابت معرفیش.

در ضمن این عکس هم خیلی باحال شده.

وانیا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

صدای سیلی باد و صورتهایی که تاب سیلی ندارند
صورتهایی که سیاه میشوند نه سرخ...

وانیا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

آبیه آروم آسمون...
سپیدی کوه...
سبزی درخت...
همه چیز با هم قاطی میشه
بیرقهای سیاهی که میدرخشند
انگار روی یه تابلویه بی نقص از یه صبح وبا آسمونه صاف و آبی یه بچه ی تخص خط خطی کرده اونم با مداد سیاه


آسمونه تهرون به ندرت صاف و زلاله انگار حالا که اون صافه بازم نمیذارن صاف بمونه باید یه جاییشو سیاه کرد حالا با هرچی مثه این پرچما

علیرضا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

به کجا چنین شتابان؟
بیرق از نسیم (؟!) پرسید !

تیراژه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

کامنت علیرضا محشره
از نظر من البته
ولی محشره

حمید سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

حالا نه دلهره
ولی به هر حال به منم حس خوبی نمیده
و اینکه حس خوبی نمیده یه بحث جداس از اینکه عکس خوبی هست یا نه

اگه هزار تا عنوان خوب براش میشه گذاشت پس چرا بی عنوان آپ کردی؟

تیراژه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

لایک به خط آخر کامنت جناب چند ضلعی
مدتهاست خبری از عنوان های "گیجمستخراب"کن تان نیست جناب باقرلو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام دوست عزیز آفرین بر دل بزرگ شما دیروز عمدا کامنت
توهین آمیز گذاشتم ببینم این پیر خرابات و دوستانش چند مرده حلاجند خوب بود می شود دوستان بزدل و بی جنبه را از آنهایی که تحمل انتقاد را دارند تشخیص داد اما گلم باید توجه داشت که همیشه آدما از حقیقت می ترسند بیرق سیاه نشان مرگه و مرگ واقعیت محض وترسوها هراسان و
تو بزرگوار شجاع و با شهامت باز هم می گویم آفرین بر بزرگی وشجاعت روح بزرگت ومن قلبا از توهینی که کردم عذرخواهی میکنم ولی برای شناخت عمیقتر گاهی ناملایمات اجتناب ناپذیر است بدرود

کلاسور سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

عکس قشنگیه فقط اگه به جای این رنگ منحوس، رنگ شادی بود فوق العاده میشد

na30b سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://fosil.blogsky.com/

عکس قشنگیه از این پرچم ها ورودیه بعضی شهرها هست که البته هر کدومش یه رنگ شاد هست
جالبه که طرف با مناسبت ستش کرده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

گاه می بینم ترا درخواب خویش
گاه می بینم ترا در یاد خویش
نیست فرقی بین خواب و خاطرم
دوست دارم روی ماهت با دلم

رعنا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

من دلم میگیره وقتی این پرچم ها رو تو میدونا میبینم .
همش عزا !

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

دوست عزیز بی نام
در این ده سالی که وبلاگ می نویسم تعداد کامنتهایی که حذف کردم از انگشتان دو دست کمتر بوده و خداگواهه که هیچکدومشون خطاب به من نبوده ... یعنی من با دوستانی که خلاف نظر من فکر می کنن و نوشته های من به مذاقشون خوش نمیاد و یه وختایی با نام یا بی نام کامنتهای تند و گاهن توهین آمیز میذارن هیچ مشکلی ندارم و این قبیل کامنتها رو پاک نمی کنم اما ... می خوام بگم که اون معدود کامنتهایی که حذف شدن کامنتهایی بوده که حاوی تیغ کشیدن و تندی و توهین به دوستانم و مخاطبان این خونه بوده ... لذا کللن بهتره در زندگی یه نمه لایت و ملو و مولایوم باشیم و نسبت به هم مهربونتر و آروم تر و باگذشت تر ... ارادت داریم خدمت همه مخالفان و موافقان !

Link69 سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://link69.ir

با سلام!
دوست عزیز! لینکدونی لینک69 به منظور افزایش بازدید وبلاگها و همچنین جمع آوری بهترین مطالب از سرتاسر وب راه اندازی شده است!
شما هم میتوانید با قرار دادن کد این لینکدونی در وب خود به جمع ما بپیوندید و از افزایش بازدید وبلاگتان لذت ببرید!
برای دیدن تمام امکانات یک سری به ما بزنید! ضرر نمی کنید!!!
Link69.Ir

محسن باقرلو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

افزایش بازدید ما یا شما ؟!
برو خداتو شکر کن که به کیامهر قول دادم دیگه فحش بد ندم !!

کلاسور سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://celasor.blogsky.com

جیگر رفتیم تو بلاگ اسکای !!!

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

سلاممم
ایول به شما و کیامهر و بابک اینا...
حالا فحش نه خوب...گاهی جیغ واجب میشن اینا
اونم از نوع جیغ بنفش
در راستای دو کامنت بالاتر

واحه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

عکس خوبیه ولی حس خوبی نداره تکرار پرچم های سیاهی که آبی یکدست آسمون رو پوشندند در حالیکه از کادر بیرون زده اند و گویی در بیرون کادر در تکرار و تداومند و با حرکت تند باد حالت تازیانه زدن و حمله کردن را تداعی می کنند...

Mohsen Mirzada چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ق.ظ

yade hamon axe parchama oftadam, yadete? ino ke didam yade on ax oftadam, boghz galomo ba tars por kard

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.