انصافن خیلی بد و آزار دهنده س که آدم سال تا سال ذوقی واسه سلمونی رفتن نداشته باشه و وختی میره جلو باقی مشتریا حتی خجالتم بکشه ! ... اونایی که مو دارن قطعن این حس رو درک نمی کنن اما کچلا خوب میفهمن الان من چی دارم میگم ! ... بنظرم بخش اعظمی از زیبایی انسان ( چه زن چه مرد ) به موهاشه ، به رنگ و مدل مو رو تغییر دادن و باهاش حال کردن ... حتی روی اعتماد به نفس و زندگی شخصی و موفقیتها یا شکستهای احتمالی آدمم مستقیم و غیر مستقیم موثره سگ مصصب ... خلاصه که حسرته دیگه !

نظرات 18 + ارسال نظر
تیراژه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

من اصلا اینطور فکر نمیکنم
احتمالا میگین بچه برو رد کارت که نه موهات کمه نه مردی!
ولی اگه خیلی اذیت کننده باشه میشه کاشت مو انجام داد..
نمیتونم درکتون کنم..نمیدونم بگم بی خیال اعتماد به نفس و موفقیتی که به موی آدم بند باشه؟..یا از ستاره هایی مثل کوین اسپیسی باید نام ببرم یا مثلا فلان دانشمند یا چهره ادبی؟..
..ولی به هرحال محسن خان باقرلو نظرشون اینه..کاریش هم نمیشه کرد!!!!

آرشمیرزا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

البته حساب ما کچلای خوشتیپ از شما جداست قربان

لااقل من کله م گرده و تیغ که میندازم میشم هولو


خدا به تو اصلن التفات نداشته و علاوه بر کچلیّت

یک کله ی خربزه ای هم ارزانی ات داشته است.


.

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

چی بگم من الان در مورد پستتون؟
خب وقتی نظرتون اینه نمیتونیم درک کنیم دیگه هرچی بگیم بی فایده ست ولی خب شاید هم واقعا نتونیم درک کنیم؟!


ببخشید میتونم خیلی بی ربط ازتون خواهش کنم خصوصیتونو چک کنین لطفا؟!
این یکی رو خودم دوسش دارم ولی اگه باز هم بد شده بگیناااااااااااااااااااااااااااااااا،اصلا ناراخت نمیشم
داداشم میگه چرا پس زمینه ش مشکیه،به درد سال نو نمیخوره مثه ترحیم میمونه
ببخشید تو رو خدا مزاحمتون شدمااااااااااا اخه خب برام خیلی مهمه که خوب شه و اینکه فردا هم میخام برم پلات بگیرم
تو رو خدا اگه بده بگین اقا محسن.

نیما جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

من که به شخصه از کجل کردن، متنفرم... حالا اگه کچل بودم که واویلا بود !

بابک جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

الهی قربونت برم
جیگرم کباب شد

رضا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://hozaemahi.blogfa.com

کلا اینکه با دیگران تفاوت داشته باشی همیشه محکومه...توی قبیله آدم کوتوله ها کوتاه بودن عیب نیست!
همینطوره در مورد کچلی....من اینجا هر کسی اهل لبنان یا فلسطین دیدم و شناختم کچل بود ... کلا انگار در ژن مدیترانه ای کچل شدن برای مرد یه چیز عادیه....برای همین وقتی تعداد کچلهاشون زیاد باشه دیگه چیز غیرعادی یا عجیبی نیست و روی رفتارها، متلک انداختنها و حتی اعتماد به نفسشون تاثیر کمتری داره!
آمار کچلهای ایران هم با سرعت نور در حال افزایشه و عنقریبه که همه مثل هم بشن.... اندکی صبر سحر نزدیک است!

دکولته بانو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

حسرته جونم ... حسرته ...
هیچ ربطی به پستت نداشت ... خط آخرت و کلمه ی ماقبل آخرت منو یاد این تیکه کلام پدر انداخت که فکر کنم مال فیلم هفت دلاور باشه ...

عباس جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام باقرلوی بزرگ
از خدمت شما یک سوال داشتم،میشه بگید اون عکسهای قبلی هدرتون از کدوم فتوبلاگ بود؟
کلا این عکسارو از کدوم فتوبلاگ میگیرید؟
ممنون میشم جواب بدین.

توو کامنتای پست قبلی
جزیره همینو پرسیده بود
مفصل و کامل اونجا توضیح دادم قربان ...

جعفری نژاد جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

وقتی اون بالای پست می کوبین " خیلی شخصی " آدم خود به خود قفل می کنه و نظرش نمیاد ، بعد تازه وقتی میگی تا کچل نباشی این حسرت رو درک نمی کنی که دیگه هیییییچ جوره نظرمون نمیاد اما خو وسط همه ی این نظر نیومدنا یهو آدم به ذهنش میاد اون بنده خدایی ( شما فک کن اسمش پروین اعتصامی بوده ) که یه روز ، یه جایی برگشته گفته :

در سر عقل باید ، بی کلاهی عار نیست

شاید یه گوشه ی چشمی هم به " بی مویی " یا حتی " کم مویی " داشته ...

اما خداوکیلیش خیلی وقتا اینا همش حرف مفته ، آدم بعضی وقتا ، یا حتی خیلی وقتا از نداشتن یه سری چیزا که خیلی دم دستی و ساده و گاهی سطحی به نظر میاد بد جور حسرت می خوره ... بد جور

واحه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی عجیبه برام این موضوع انقدر برا شما مهمه!
نمی دونم خب شاید جای شما نیستم که بفهممش!
ولی خب کلا خیلی نباید به قضاوت دیگران درباره شکل و تیپ و قیافه فکر کرد!
چون اصولا آدم هرقدر هم خوشگل و خوش تیپ باشه یه عده هستند که قیافه یا تیپش رو نپسندند یا فکر کنند مسخره است!
چه می دونم مثلا مگه همه دنیا عاشق ستاره های سینما هستند؟!
نمی دونم راستش ولی کلا وقتی خودم در شرایطی هستم که فکر می کنم تیپ و ظاهرم ممکنه برای بقیه جالب نباشه بهش فکر نمی کنم و سعی می کنم راحت باشم و البته کمتر تو اون جمع قرار بگیرم نه به دلیل کمبود اعتماد به نفس به این دلیل که نمی خواهم خودم رو مثل وصله ناجور به یک جمع بچسبونم بهتره اونا با تیپهای خودشون باشند منم با هم تیپ خودم بگردم!
ولی واقعا اگه انقدر براتون مهمه به مو کاشتن فکر کنید هرچند که به نظرم این ظاهر براتون جا افتاده و بهتون میاد و اگر مو داشته باشید یه حور دیگه می شید!
یادمه وقتی دختر عموم دماغش رو عمل کرده بود ارتباط برقرار کردن باهاش برام سخت بود انگار خودش نبود یکی دیگه بود!

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

خدای مننننننننننننننننننننننننننننننننن
یعنی اون دومی هم بد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی الان اعتماد به نفسم در حد چی افتاد پایین. من سلیقه م قبلنا خوب بودا، اون اولی رو درست که افتضاح بود ولی اعتراف میکنم دومی رو قبول داشتم

همین امشب خودمو میکُشم

/././. جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

آخیییییی!
فقط در همین حد میشه درک کرد!!

هاله بانو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com/

ما که شنیده بودیم کچل ها هم خوشتیپن هم پولدارن و هم خوش شانس ...

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

شایعه س !!

عمو فیروز جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

واقعا راست میگی و من قلبا حرفاتو قبول دارم اما یه حقیقت محض هم هست اصلا این موضوع برا دیگران مهم نیست دیگران همانطوریکه ما هستیم ما را قبول دارند ومقبولشان هستیم این خود ماهستیم که احساس کمبود میکنیم وگرنه از نظر دوستان ما کاملا جذا ب هستیم

جزیره شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

نظر پلیز
http://s2.picofile.com/file/7330616769/1234.jpg

یعنی تا حالا تو زندگیم واسه هیچ چیزی اینقدر تلاش نکرده بودم. بگم این چندمیه الان؟
تازه یکی از دوستان به دادم رسیدو برام عکس جور کرد

جزیره شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

یعنی این همتو بزارم پشت کنکور، ارشد دورقمی رو شاخشه. والا

می نو چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

منم الان کچل محسوب می شم محسن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.