تبریک صوتی نوروز ۱۳۹۱ بچچه های بلاگستان  

به هممت کیاشاه باستانی که سایهء همایونی شان مستدام باد !

نظرات 11 + ارسال نظر
دکولته بانو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ق.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول ...

دکولته بانو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ق.ظ

افتخاریه جناب باقرلو ... اول شدنو عرض می کنم ...
پست خوبیه ... دستش درد نکنه واقعا ...

جزیره شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ق.ظ

خو پس منم دووووووووووووووووووووووووووووووم....

جزیره شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

آمیییییییییییییییییییییین

گوش دادیم و بسی هم لذت بردیم، همونجا هم گفتم با فایل مریم جان خیلی خیلی حال کردم و ایضا فایل شما. حرفاتون به دلم نشست

هدرتون هم خیلی قشنگه ولی جیف که وقتی ادم سیو میکنه کیفیتش خیلی بالا نیست
و اینکهههههههههههههههههههههههههه کلا نهضت ادامه داره برای شخص بندهایکون اراده ی قوی. یه چی لا گلوم گیر کرده باید بگم، شما چقدر سخت پسندی اقا محسن

مهربان شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

خودت ببین نه....
خودت بگوش

بابک شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

ارادت شدید داریم قربان
فدای محبتت

کودک فهیم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

عالی بود پست صوتی...واقعیِ واقعی...خودِ خودِ زندگی...

این عکس هدر چقدر بهاریه...چقدر من رو یاد قدیم می اندازه...من خودم گیتار می زنم اما عاشق این سازهای سنتی هدرم....این لباسها...وای فوق العاده ست...

دختری که حرفهایش را نمیخورد شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

سال نوی شما پیشاپیش مبارک قرلو

دکولته بانو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

من آپم !!!

جعفری نژاد شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.jafarynejad.blogsky.com

1- بعضی وقتا پیش خودم فکر می کنم دنیا منهای بعضی آدما چه چیز لوس و کسالت آور و مزخرفی میشه

2- نمی دونم چی شد یهو تا هدر رو دیدم قفل کردم رو عکس دخترکی که تنبور دستش گرفته ، کاش اسلاف ما یه ذره ، قد یه ارزن حالیشون بود که اصالت رو با چی می خوان معامله کنن ، این همه رنگ تو یه عکس یه وجبی گلستون می کنه دلتو اگه بوی بهار خورده باشه زیر دماغ آدم ...

محمد نویری شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://noveiri.blogfa.com

محسن جان!
امروز چون بعد از بوق سال! به روز کرده بودم، یه سر زدم به وبلاگم، کنتور می گفت، نصف بازدید کننده ها از طریق وبلاگ تو به وبلاگ من اومده ن.
متشکرم ازت :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.