سیل تبریکات sms ی نوروزی که از چند روز قبل شروع شده به اوج خودش رسیده ... و من علاوه بر اینکه مثل هر سال برای هیچکس چیزی نفرستادم هیچکدام را هم جواب ندادم ... من معمولن عیدهای سالهای مختلف احوالات متغیر و پریودیکی دارم یعنی یک سال می بینی حس و حالم سفید و بهاری و یا مقلب القلوبی ست و یک سال به شددت سیاه و ضد نوروزی ... اما امسال خنثی هستم آن وسط مسطها ... نه ذوقمرگ نه متنفر ...  علی السویه است برایم این نو شدن سال و حال ... از مریم خواهش کردم خانه تکانی نکنیم و یا للعجب که بی مقاومت پذیرفت ... حتی جارو برقی هم نکشیدیم ! ... و اصلن چه مهم است این مسخره بازیهای افراطی ؟ ... به قول خاله سوسکه بهار همان اتفاقی ست که باید توی دلهایمان بیفتد ، که آن اصل است و نمادهای بیرونی مجازند به فتح میم ... برعکس سال لعنتی 89 که تلخ ترین اتفاقات زندگیم توش افتاد و از من یک من دیگری ساخت ، سال 90 برای محسن باقرلو سال نسبتن خوبی بود ... بزرگترین اتفاقهای مثبت این سال عوض شدن شغل ام بود از آن دخمهء تاریک و نمور به این شلوغی زنده و قاطی مرغها شدن وحید و محبوب و حامد و خانمش ... البت 90 هم اتفاقات بد و تلخ زیاد داشت ... از پر کشیدن شیرزاد نازنین تا جدایی و از هم پاشیدن خانوادهء چن تن از عزیزانم ... دوستی های زیادی کمرنگ شد و مُرد و دوستی های زیاد دیگری پُررنگ شد و متولد شد ... و این رسم زندگی ست که معجونی باشد از گل و خار و شکر و نمک و زایش و مرگ ... لذا بی فایده است اگر هر سال سر سفرهء هفت سین ابلهانه خدای طفلک را لای منگنه بگذاریم با آرزوها و دعاهای متوقعانه و سراسر مثبت و خیر و جینگیل مستانمان ... بهتر است آرزوها و دعاهایمان معمولی و معقول باشد و تصمیم را به عهدهء خودش بگذاریم ... ضمنن چون در لحظهء تحویل سال مث خطوط مخابرات ، راههای ارتباطی بندگان و خدا هم شلوغ و خط روو خط است پیشنهاد می کنم همین الان سر فرصت آرزوها و دعاها و خواسته هایتان را send کنید براش ... من برای تک تکتان در سال 91 کلی دعای خیر و آرزوی خوشگل دارم مخصوصن برای بعضیها ویژه و دو نونه : برای مامان بابای خودم ... برای مامان و پدر مریم ... برای وحید و محبوب ... برای حمید و جواد ... برای عباس و حبیب ... برای حامد و خانمش ... برای فری و راضیه و کیان ... برای محسن و ایرن ... برای مهدی و رضا فتوحی ...  برای سیندرلا و کاتیا ... برای زارع و مهدی باقالی ... برای امیری و باستان فر ... برای مسی ته تغاری و مونا هیشکی ... برای بابابزرگ محبوب ... و برای ویژه هایی که الان یادم نیست و حضور ذهن ندارم اما همیشه در قلب و ذهنم حضور دارند ...

نظرات 33 + ارسال نظر
غرولند دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

زمین یک دور به دور خورشید بگرده یا صد دور . اصلا خورشید با منظومه ی شمسیش یک دور ۲۵۰ میلیون ساله دور مرکز کهکشان راه شیری بگرده یا نگرده . و کهکشان راه شیری دور مرکز خوشه ی کهکشانی چند میلیارد سال طول بکشه تا بگرده . وقتی ما به هیچ جای دنیا نیستیم چرا دنیا باید به یه جامون باشه ؟ بهانه های کوچک خوشبختی . . . یکیشون همین عیده . البته من هم خیلی قلب و چشم مقلب شده ای ندارم اما . . .
عیدت مبارک مرد

بهار(سلام تنهایی) دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://beee-choneh.blogfa.com

ارزوی تغییرات خوب برای همه ی دوستان ..تبریک به شما و مریم بانو و خانواده ...

آذرنوش دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

با اینکه موافق عقیده تون درباره ی عید نیستم ولی بگذریم...عیدتون مبارک باشه امیدوارم سال خوبی در کنار مریم بانویتان داشته باشید .(البته پیشاپیش

هدی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

اره خوب اینم هست که بهار واقعی باید تو دلامون بیوفته اما حالا که در باطن نمیوفته در ظاهر هم هیچ تغییری نکنیم؟! نه ظاهر نه باطن؟ نه حتی یه جارو برقی خشک و خالی؟!
فکر کنم اگه دنیا هم حالا هر چند فقط در ظاهر این شروع و پایانا رو نداشت ، این اول هفته و اخر هفته ها،این اول ماهاو اخر ماها، این اول سال و اخر سالا...و همه چیز همینطور بدون هیچ فرازو فرودی جلو میرفت زندگی خیلی بد ترکیب میشد.
به هر حال ما هم براتون بهترینا رو ازرو مندیم

پونه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

سال نو مبارک جناب باقر لو

تیراژه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سال نوی شما پیشاپیش مبارک جناب باقرلو
"بهار اتفاقی است که باید در دلهایمان بیافتد"
بهارهایتان دلی باد و روزگارتان بهاری..
با بهترین آرزوها برای شما و مریم بانوی نازنین و عزیزانتان

دکولته بانو دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

پست خوبی بود ... مززه داد تو این حال و هوای مرده گونه ی روز قبل عید ... عزیزم ... جارو برقی زدما !!!
نامرد ... دعای خیرت برای من چی !؟ ...

محسن باقرلو دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

بی خیال !
با دعای گربه سیاه بارون نمیاد !
لذا چیز مهمی رو از دست ندادی بچچه !!

رضا فتوحی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
آقا ما خیلی ارادت داریم. ممنون که بین اون همه دوست و رفیقِ نازنین،یاد من هم بودی.
یه رفیقی دارم همیشه این موقع میگه ایشالا سال جدید جوری پیش بره که اگه قرار بود تمام اتفاقاش رو هم خودت تنهایی بنویسی، به اون خوبی نمی نوشتی. امیدوارم برای تو هم اینجور باشه.

کودک فهیم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

سلام عمو محسن جانم.
پیشاپیش سالی پر از شادی و موفقیت براتون آرزو می کنم.امیدوارم دلتون بهاری باشه تا ابد.

جعفری نژاد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.jafarynejad.blogsky.com

آرزوی سر سلامتی دارم برای شما و اهل و عیال و تمام دوستان و عزیزانتان

عیدتان مبارک

سال صفری دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

امیدوارم اون نسبتن خوبی سال نود تو سال نود و یک تبدیل به مطلق خوبی باشه برای خودتون و خونوادتون.

دیادیا بوریا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.verach.blogfa.com

جناب باقرلوی عزیز
سال نو رو ژیشاژیش به شما و خانواده گرامی تون تبریک می گم
امیدوارم سال جدید ٬ توام با شادی و موفقیت و تندرستی باشه برای شما و خانوداده محترم...

هاله بانو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com/

امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید جناب باقرلو ...
سالی پر از موفقیت و شادابی

ارش پیرزاده سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سال خوبی داشته باشی

نیما سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://akhare-khat.blogsky.com

بعضی از قسمت های پست رو به شدت دوس داشتم !

سال خوبی داشته باشی آقای باقرلوی عزیز !

حرفخونه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ

بهترین و دلنشین ترین پست ای بود که به مناسبت سال نو خوندم.
عیدتون مبارک
سال خوبی در پیش داشته باشید.

محمد مهدی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

هدرتون در این روهایی که هنوز زمستان مثل مدیران دولتی اصرار بر ماندن دارد برایمان نوبرانه ای از بهار بود ...

عیدتان مبارک

میلاد سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ق.ظ

محسن خان نازنین سلام م م م

می دونم ساعتی بیش نمونده تا سال تحویل

حدودا 2 ساعتی، حالا یکم کم، یکم زیاد

اما چه فرقی می کنه

کلا مگه چه فرقی داره با روزهای دیگه فقط قرار یه ثانیه یا صدم ثانیه از یه عقربه ی عبور کنه و ظاهرا بشه سال نو

می خواستم اینو بگم، امسال من و شما یه وجه اشتراک بزرگ داشتیم، اونم رفتن سر کارهایی که دوسشون داریم و از انجامشون بی نهایت لذت می بریم

وقتی ساعت 7 صبح پا میشم و ساعت 11 شب بر می گردم خونه، خستگی رو تنم نیست، و تازه یه حس خوبی بهم میگه بازم فردا میرم سر کار و لذتش میبرم

می خواستم اینو بگم که انشالله این اتفاق خوب برای هردومون تو سال جدیدم همینجور ادامه پیدا کنه و حتی بیشتر بشه حسش

البته من یکم با خنثی بودنتون مخالفم
من حس می کنم محسن باقرلو تو این مدته اخیر یکم با حوصله تر شده

نشون به اون نشون که هر روز سر در این وبلاگ آذین شد به یک تصویر

و این نشون میده دلتون بهاری شده

و این خوشحال کننده است

یکم که دقت کردم تصویرها روز به روز نوید بهار میدادن و تغییرو میشد حس کرد توشون

نمی گم قرار همینجور بمونه، چون به قول نادر ابراهیمی " من ضرورت اندوه را انکار نمی کنم" می خوام بگم بازم حس تلخ و اندوه هست
اما بازم به قول نادر ابراهیمی " من، محتاجِ آن لحظه های دلنشینِ لبخندم"

می خوام بگم خوشحالم از این لبخند این روزهاتون

سایه تون مستدام باشه

یه اعترافم بکنم دم سال تحویلی، شاید خیلی وقت ها با پست هاتون نتونستم ارتباط برقرار کنم، شاید گاهی لجم گرفته باشه، شاید گاهی شدیدا مخالف بودم، شاید گاهی گفتم أأأأه ه ه بازم اینجوری، حتی سادمه تو یه کامنت "دنیز" از حسی گفته بود نسبت به شما که دقیقا منم همونجور بودم اما همیشه برام سوال بود چرا محسن باقرلو انقدر عزیز و دوست داشتنیه ؟؟ بماند چطور و کجا اما اون روز تا حدود خیلی خیلی خیلی زیاد جواب سوالمو گرفتم و فهمیدم چرا

مخلص کلام اینکه دوست دارم اینجارو همیشه بخونم هرچند که در حد یک ردپام حتی با اون تضادی که گاهی اندیشه هامون هست

براتون بهترین احساس ها رو تو سال جدید از خدا می خواهم که همیشه "لبخندتون" رو از لا به لای این خطوط و این تصاویر حس کنم

به امید روزهای تلخ و شیرین سال جدید اما با لبخند

خدا پشت و پناهتون

خدانگهدار

عسل سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

سیب شود رویتان، سرخ و سپید و قشنگ
سبز شود جانتان، سبز و بلند و کمند
سیر شود کامتان، از کرم کردگار
سکه شود کارتان، روزیتان برقرار
ماهی عمرت بود، پرحرکت و پر تلاش
غم بشود سنجدی، رخت ببندد یواش
پر ز حلاوت شود، چون سمنو زندگی
غرق سعادت شود، شیوه این بندگی ...
عیدت مبارک
آپم

مهدی پژوم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام آقا...
ارادتمندیم نازنین...
عید و روزگار خوش...

میلاد سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

آقا سال نو مبارک

فواد سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://sans-abri.blogfa.com/

منم خیلی موافق با این افراط کاریهایِ دم عید نیستم.به قول شما آدم باید دلش بهاری باشه و گرنه اسفند با فروردین،90 با 91،امسال با پارسال خیلی فرقی نداره!

تیراژه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

اولین کامنت اینجانب در سال جدید!!!!
عرض سلام وادب
بهترین ها رو برای شما و مریم بانوی گرامی آرزو دارم

هیشکی! سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام عزیز سال نو شما مبارک
مرسی که به یادم بودی
ایشالا که سلامت باشی و در کنار مریم خوشبختو سعدتمند باشی
این هدر واقعا زیباس ممنون از سلیقه و انتخابت

شب شراب سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

سلام عیدتون مبارک باشه ..هدر محشره..

آخرین فرصت سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://jazbevitamin007.blogfa.com/

بهار آمد بیا تا داد عمر رفته بستانیم
به پای سرو آزادی، سر و دستی برافشانیم

[لبخند]

عیدتون مبارک [گل]

تویت های ممنوعه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://twitt.blogsky.com

سلام
آمدیم بودید؟!
عیدت مبارک و سال پربرکت آرزویم برات، فدات.
--------------------





سماتک، دیبا؟! امروز در شماره تلفن هام دیدم. فکر کنم ربطی نداشت.

فرشته سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.houdsa.blogfa.com

یادتونه پارسال گفتین اولین روز سال مثل اولین روز خلقته؟؟

امروز صبح که از خونه رفتم بیرون این جمله اتون رو حس میکردم انگار...

امیدوارم امسال براتون سال خوب تری باشه...پر باشه از سلامتی و اتفاقای خوب..خیلی خوب...

سال نو شما و مریم عزیز مبارک...

پائیز بلند ( محسن میرزاده) سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

درووووووووووود

ساله نو مبارک

محسن، امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیت، سلامتی‌، شادی و خوشبختی و ثروت پیش رو داشته باشی‌
بهترینها رو از صمیم قلب برای تو و خانواده، برای پدر و مادرت، برای مریم، برای وحید و محبوب، برای حمید، برای عباس ، برای کیامهر و مهربان، برای فریبا، برای...

برای همهٔ دوستانت و دوستامون آرزو می‌کنم
امسال لحظه تحویل ساله نو نه سفر داشتم و نه هفت سین اما اون لحظه به یاد همهٔ اونایی‌ بودم که دوستشون داشتم و دارم

سال نو مبارک

سال نو مبارک

نوروز بر همگی‌ مبارک

نیــــــــلو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://kalamehayeman.blogsky.com

به دلم نشست.سطر سطرش.

کاتیا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

شبتون بخیر آقای باقر لو
امیدوارم اولین روز ِ سال نو رو به همراه خانواده و مریم ترین به نیکی و شادی شروع کرده باشید و امیدوارم که سال نود و یک براتون سالی پر از شادمانی و سلامتی به همراه هر اتفاق خوبی که فکرشو می کنید و دوستش دارید ، باشه....

راستش رو بخواین انتظار دیدن اسمم رو اینجا نداشتم و الان خیلی خوشنودم...
این که یادم بودین و برام دعا میکنید و آرزومند بهترین اتفاق ها برام هستین ، خیلی خیلی واسم ارزشمنده...
یک حسی فراتر از قدردانی های معمول که قابل گفتن نیست..
ممنونم ازتون.

کما فی السابق برای شما و مریم بانو آرزوی روزهایی شاد و دور از اندوه و غبار تکرر و خستگی هستم.
ایشاللا امسال سال بهترین پیشامدها براتون تو همه ی حیطه های زندگی باشه..
ایام بکام...

گارسیا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.draft77.com

منم که مطابق معمول چون بی سروصدا هستم و کامنت نمیذارم فراموش شدم و مطمئنن تو لیست اونایی که اسمشونو فراموش کردی هم نیستم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.