عباس میگوید نتایج یک نظر سنجی نشان میدهد که کله پاچه جزو ده تا غذای مشمئز کنندهء دنیاست ! ... اینکه عباس گامبالو این آمار را از کجاش درآورده به کنار ولی گیرم که اصلن اینطور باشد ، چه مهم ؟ ... دنیا پر از چیزهای مشمئز کننده ای ست که آدمها دوست دارند و طالبش هستند و پاش تاوان و بهای گزاف هم میدهند ... اصلن زندگی مجموعه ای از همین تناقض های بامززه است ... بامززه به دو معنی و روایت : هم خوش طعم هم خنده دار ... 

نظرات 32 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://shayad1shab.blogsky.com

واییییییییییییییی پروردگارا

mmadalbo سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com


منکه اصلا موافق نیستم

نیما سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

اینجاهاس که میگن :
نوووووووووووش !

نیما سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://akhare-khat.blogsky.com

بدجور وسوسه کنندس لامصبی ی ی ی ی !

شازده کوچولو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

وای دلم خواست.. البته یه جورایی با نظر عباس آقا هم موافقم

سوده سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

http://setaresoha.persianblog.ir/

مهربان سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://mehrabanam.blosky.com

مشمئز کننده ی دوست داشتنی....

تیراژه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

من کله پاچه دوست دارم
ولی نمیدونم چرا این عکس حالمو بد کرد
شاید به خاطر پستتون
و رفتن تو بحر بقیه چیزای خوشمززه ی مشمئز کننده ی زندگی

پست هاتون این اوخر مثل جدول شده
جدول های فلسفی
که باید یه جاهای خالی ای رو خودمون پر کنیم
هر کسی به فراخور افکار و عقاید خودش
با همون "مززه" ی خودش
حالا هر کی و هر چی که هست

سپیده چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://sepid1993.blogfa.com

منظرشو نگاه!
حتی بوی بدش رو هم میشه از تصویرش دریافت کرد
هدر رو عوض کنیــــــــــد!

عاطی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


هووم!کله پاچه رو نمی پسندم:دی!!!

اما نوش جون هرکسی که دووس داره و باعشق می خوره!:دی

پروین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

عاااالی است.
من ایران آمدنم کامل نمیشود تا یک وعده کله پاچهء جانانه نوش جان نکنم!! ازغصه های بزرگ زندگی ام هم این است که بخاطر بالا رفتن سنم نمیتوانم آنطور که دلم میخواهد بی رویه از این غذای بدقیافه لذت ببرم!! حالا گیرم دوست های غیر ایرانی ام وقتی درباره اش می شنوند طوری نگاهم کنند انگار که میخواهم آدمخواری کنم.

فیلسوف چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ http://05.blogfa.com/

جووووووووووووونم مغززززززز

محمد مهدی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

مززه همانیست که ما گاهی تمام احساسمان را با او یا به مسلخ میبریم یا به رشد و نمو ...

من به آمار عباس رفیقتان مشکوکم ... کله پاچه در مقابل غذاهای چینی و ژاپنی و تایلندی و آفریقای و ... سلطان غذاهاست ... اصلا باید دید آنها با چه مززه سنجی این غذا را سنجیده اند ... بعدشم شاید منظورشان همه کله پاچه نباشه و فقط پاچه را بگویند . چون مشمئز کننده تر از پاچه خواری هیچ چیز دیگری نیست که متاسفانه در کشور ما این یکی مززه اش برای خیلی ها دلچسب است هم فاعل هم مفعول ...

مززه و ذائقه همچون لیلی و مجنوتتد باید ذائقه ها را تغییر داد ...

محبوب چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

وای خیلی دلم می خواد... آقا شما چرا رعایت حال ما رو نمی کنین و هی از این پست های خوشمزه میذارین؟

بجه تیر دوقلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ


تست خودشناسی کله پاچه! طنز
سرگرمی - مطالب خنده دار





تست خودشناسی کله پاچه!


آب گوشت ساده: آدم خسیسی هستی...

آب گوشت ساده: آدم خسیسی هستی... خب یه هزار تومن بیشتر بده با مغزشو بخور!

آب گوشت با مغز: معلومه که آدم با سلیقه ای هستی... جون منم آب گوشت با مغز رو خیلی دوست دارم.

چشم: آدمی هستی منطقی، با دوستان خیلی زیاد... الکی گفتم بابا خب چشم دوست داری اینکه تفسیر نداره!

مغز: مغز خالی؟ بابا بی خیال... مطمئنی؟ خیلی چربه ها... واسه سلامتی خودت می گم. چی؟ به من ربطی نداره؟ اصلاً حالا که اینجوریه تفسیر نمی کنم.

پاچه: اینکه دیگه نیازی به گفتن من نداره... آدم پاچه خواری هستی!

زبون: آدم سحرخیزی هستی... چون زبون همیشه زود تموم میشه!

بناگوش: خوب بناگوش رو همه دوست دارن... انتظار تفسیر هم داری؟

گوشت صورت: آدم بلانسبت خنگی هستی... آخه عزیز من گوشت صورت همون بناگوشه!

سنگک خالی: یا دانشجوی خوابگاهی هستی، یا سرباز! چون انگار غذای درست حسابی گیرت نمیاد...!

همه موارد فوق: آدم خیلی پولداری هستی... کوفتت شه!
هیچکدام: آدم خیلی علاف و بیکاری هستی که می ری طباخی فقط در و دیوار رو نگاه می کنی

واحه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

تصور اینکه آدم از گوشت تن یه موجود دیگه غذا بخوره و ازش لذت ببره...

می گن کرمها همه چیز خوارند... ولی گمونم آدمها بیشتر از کرمها...

محسن باقرلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

شما غذا چی می خورید واحهء عزیز ؟

محسن باقرلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

گیاهخواری اگه واسه سلامتی باشه خوبه ولی اگه ... حالا شما رو نمیدونم ولی مطمئنم خیلی ها گیاهخوار بودنشون ژستی بیش نیست و چون به خلوت میروند آن کار دیگر می کنند ! ... یعنی بنظر شما آدم حق نداره از خوردن یک کباب چرب و آبدار نیمه برشتهء لذیذ سرمست بشه ؟ ... آخه چرا ؟ ... ببخشیدا ولی واقعن درک نمی کنم ... و با تمام احترامی که وساتون قائلم ولی کماکان گوشت هر نوع موجود زنده ای که لذیذ باشه رو با لذذت تمام میخورم !

جزیره چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
من با کله پاچه مشکلی ندارم اصلن هم مشمئزکننده نیست ولی چرا این شکلیه هدر شوما؟این کله پاچه ست؟چرا اینقده چرب و چیلیه؟ اینقده چربی داره؟
وقتی عکس هدرو دیدم نفهمیدم چیه ولی وختی پستو خوندم، یه لحظه اصن یادم رفت قیافه ی کله پاچه هایی که خوردم چه جوریه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارم به کارای مشمئزکننده ی دوست داشتنی فکر میکنم؟ولی وختی فک میکنم بعد یه کاری ،یه چیزی ، عبارت مشمئزکننده بیاد،اصن نمیتونم قبول کنم که دوست داشتنی هم باشه!!!!!خب نمیتونم دیگه

مجتبی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ



روزمون و با این هدرت خراب کردی. چیه این بابا چه بوی اسفناکی میده

بچه تیر دوقلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

داش محسن هدرت با لب و لوچه ادم بازی میکنه یوخت تغیر ندیش که مگسی میشم این جماعت اه و پیف چی میگن خدایش اول صبی کلی به من یکی حال دادی دمت گرم داش محسن

مریم شیرزاد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

بابا حاج آقا شما تا مارو راهی بیمارستان نکنی ول نمیکنین دیگه
خوب شد دیروز جاتون خالی خورده بودم وگرنه الان میمردم از دیدن این عکس
خیییییییییییلییییییییییی خوشششششششمزه ست
این پستای خوشمزه رو که میخواین بذارین یه خورده ،بیشترم نه ،فقط یه خورده زودترخبر بدین که درباره چیه
ما بریم بخریمش بذاریمش جلو دستمون که سریع بخوریمش
چون آدمه دیگه...
چشمش میبینه....
دلش میخواد.....

مونیس روکوف چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://tanazi.blogsky.com

در اون لیستی که من دیدم که مشمئز کننده ترین غذا ها بود کله پاچه را نوشته بود از کشور عراق !!
کله پاچمون رو هم دزدیدن این عربا!!!

واحه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

نه من گیاهخوار نیستم ولی گوشتخوار حرفه ای هم نیستم دیشب جای دوستان همه خالی خورش قیمه بادمجون داشتیم که من عاشقشم سعی می کنم موقع خورش ریختن روی غذا گوشتها توی بشقابم نریزه اما یک تکه افتاد و اگر بیفته دیگه بر نمی گردونمش به ظرف اصلی همون یک تیکه گوشت که رفت زیر دندونم یه جوری شدم! انگار با عذاب وجدان گوشت می خورم طعمش خوشمزه است اما به من نمی چسبه! با اینحال دوست ندارم گیاهخوار باشم چون از تعصب و افراطی گری بدم میاد سعی می کنم هر کاری بوی تعصب بده و آدم رو با بقیه آدمهای دنیا متفاوت می کنه انجام ندهم!
ولی خب برای من لذت خوردن کوکو سبزی خوشمزه بیشتر از کباب کوبیده است یعنی اگر سر سفره دو تایی اش باشد من بدون تردید کوکو رو انتخاب می کنم... عاشق الویه ام اما خب الویه بدون گوشت مرغ انصافا خوشمزه نیست اون موقع سعی می کنم به مرغه فکر نکنم... نمی دونم منم یه جورایی در تناقض به سر می برم خلاصه...
ولی به کله پاچه هرگز لب نمی زنم حتی اگر همه آدمهای دنیا از خوشمزگیش بگویند و بنویسند... واقعا برام تقریبا تو مایه های آدمخواری هست!

رضا فتوحی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
محسن خان این عکس ها رو میذاری فکر مارم بکن که دستمون کوتاهه...

فرشته چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

بستگی داره مزه سنجشون ! کجایی باشه...به نظر من که کله پاچه حرف نداره..به شرطی که خودم بپزم که بدونم تمیزه!!!!!!

مژگان امینی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

چندبار خواستم چیزی نگم نشد.
وقتی دختر بچه بودیم نمی گذاشتند مغز بخوریم می گفتند کک ومک می زنید ولی دزدکی می خوردیم.حالا هم از ترس چاقی و اینا باید دزدکی بخوریم.بعدش هم خدا کریم است بازهم دزدکی می خوریم.

آوا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

وای خدا چه پست خوشمزه ای
عکسش یجوریه.بد مزش کرده
اما خود ِ کله پااااااااااااااااااچه
محححححححححححححشره
و اما :*دنیا پر از چیزهای
مشمئز کننده ایست که
آدمها دوست دارند و
طالبش هستند و پاش
تاوان و بهای گزاف
هم میدهند *......
به نکته ء ظریفی
اشاره کردین......
کاملا موافقم.....
یاحق...

پروین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

مژگان جان، من هم دزدکی میخورم!!!

بعدش هم،
دوست عزیزمان، آقای محمد مهدی همیشه کامنتهای بسیار قشنگی میگذارند. امروز هم همینطور. رای من برای بهترین کامنت روز!! :
"... بعدشم شاید منظورشان همه کله پاچه نباشه و فقط پاچه را بگویند . چون مشمئز کننده تر از پاچه خواری هیچ چیز دیگری نیست که متاسفانه در کشور ما این یکی مززه اش برای خیلی ها دلچسب است هم فاعل هم مفعول ... " تیزبینی تان همیشه برایم تحسین کردنی بوده دوست خوب.

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

واااااااای کی جرات میکنه همچین حرفی بزنه؟؟؟ آخه یعنی چی؟؟؟ من عاشــــــــــــــــــــــــــق کله پاچه ام!!! جدنا خیلی ها خیلی کارهای مشمئز کننده ی دیگه میکنن هیچی نمیگن بعدش میان در مورد کله پاچه نظر میدن؟؟؟

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

چقدر عصبانیه کامنتم!!!! انگاری خیلی تعصب نشون دادم نسبت به کله پاچه!

زهره چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
من از طریق یکی از دوستام با وبلاگتون آشنا شدم.راستش من دارم روی موضوع بلاگ نویسی کار می کنم برای مقالم و احتیاج دارم با چند تا از بلاگرهایی گه زود اپ میشند و تقریبا بلد کار هستند صحبت کنم که شما رو بچه ها بهم معرفی کردند.اگه ممکن ادرس ایمیلتونو برا ایمیل من بفرستید تا فردا و من چند تا از سواالامو براتون بفرستم.
واقعا وقت ندارم اگر باهام همکاری کنید یه دنیا ممنون میشم. منتظر ایمیلتون هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.