کافه چای کوفسکی

 http://www.tchaikovsky.blogfa.com   

 

نظرات 4 + ارسال نظر
کسری دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

محسن جان این چه خوب نوشته. از کحا پیداش کردی

ژاله دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://saye-sher.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ شما رو به صورت اتفاقی در لینک یکی از دوستانم دیدم و با وبلاگتون آشنا شدم و خیلی لذت بردم. خوشحال می شم که شما را در لیست دوستانم داشته باشم.
اگر شما هم مایل هستید میتونید وبلاگ من را به اسم غزل های هوشنگ ابتهاج لینک کنید و به من اطلاع دهید که وبلاگ با ارزشتون رو به چه اسمی لینک کنم
با سپاس

کیامهر دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خیلی اتفاقی دستم خورد به یه دکمه ای و وبلاگ شما اومد بالا
خیلی لذت بردم
اگه ممکنه به منم سر بزن

جعفری نژاد دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

هنوز هم لینک هایی که اینجا معرفی کردی را که می خوانم بی هوا یادت می کنم الان تعدادشان از انگشتان یک دست بیشتر شده

همین بابک عزیز را از اینجا شناختم
فرناز ، آقا طیب ، افسانه ، آگوستین ، کلاشینکف دیجیتال و سهراب ...
کافه چای کوفسکی را خیلی وقت است می خوانم و با شما در مورد قلم محشرش موافقم

می دونی آدم های به درد بخور هر برهه ای یک جور به درد می خورند ، به درد بخورند دیگه
ممنون بابت پیشنهاد های خوبتان قربان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.