از خودم در نمی آورم ، تجربهء این یکسال و نیم مشاور آنلاین و تلفنی و حضوری بودنم میگوید که آدمها ( مخصوصن دخترها ! ) پشت تلفن راحت ترند ... گرم می گیرند ، می گویند ، میخندند ، شوخی میکنند ، چانه میزنند ، باهات رفیق میشوند ... اما همین آدمها وختی حضوری می آیند برای ثبت نام تریپ جدی بر میدارند و خجالتی و اخمو خودشان را میزنند به آن راه و هی چشمشان را از کارت روی سینه ات می دزدند که یعنی تو را نشناخته اند ... اگر یکسال و نیم پیش کسی در این باره از من می پرسید به ضرس قاطع میگفتم که بلاشک آدمها در برخوردهای فیس توو فیس راحت تر و صمیمی ترند ولی حالا می بینم غایبانه بیشتر خودشان هستند ...

نظرات 14 + ارسال نظر
پروین پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ق.ظ

حتما بخاطر اینه که قیود اجتماعی ای که بهشون پای بندند و دست و پاشون رو میبنده برای کاملا خودشون بودن، در تماسهای از راه دور کمتر اذیتشون میکنه. بعد هم کم سن و سالها بیشتر شامل این تئوری شما میشند.
راستی
سلام
و اول!

جعفری نژاد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام و صبح زیبااااااااااای پائیزی شما به خیر قربان

موافقم ، به ضرس قاطع

البته هیچوقت نمیشه فهمید این خوبه یا بد ، اینکه آدم تو اولین ملاقات های حضوری برای خودش یه حریم قائل میشه خیلی وقتها ممکنه لازم باشه ، خیلی وقت ها هم نه ... قضیه از جایی سخت میشه که درست نمی فهمی مرز بین لی خیلی وقت های خوب و خیلی وقت های بد رو

محمد مهدی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

یاد این جمله افتادم :

یه مرد با چشم هایش عاشق می شود یه زن با گوش هایش ...
برای همینه که زن ها آرایش میکنن و مردها دروغ میگن ...

کاسپر(بابک) پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ http://kasperworld.ir

سلام قربان ...

موافقم ... توو تماس های فیس توو فیس معمولا حساب خیلی چیزای دیگه هم میشه که در همون دورادور بی مورد و غیر لازمه ...

راد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

خیلی عادیه که اینطوری باشه
موقع حرف زدن پشت گوشی ... طرف فقط حواسش به حرفهایی که می زنه ... نگران خیلی چیزا نیست
اما تو برخورد حضوری هزاااااااااااااااار تا ایتم هست که ...

آوا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

نمیدونم اما من خودم اکثرا توی
فیس تو فیس خیلی راحت ترم
......چون پشت تل ویاهرنوع
غیرحضوری ای چون طرف
مقابل پیشت نیست باید
خیلی مبادی آداب باشی
و چون رفلکس ها پیش ِ
روت نیستن حدس زدن ِ
شخصیت طرف ( اگه
غریبه باشه ) خیلی
سخت تره خب.....
یاحق...

پرچانه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

آره من خودم دقیقا همینطوریم
البته متاسفانه

مریم انصاری پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

کااااااااملاً موافقم. کااااااااااملاً.

من، دقیقاً یکی از همون دخترهایی هستم که جنابعالی فرمودین.

مریم انصاری پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

من، توی دنیای مجازی، بیشتر خودم هستم تا دنیای واقعی.

بخاطر همین، ارتباط های واقعی رو تقریباً دوست ندارم.

محمد روغنی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://ordibeheshtii.blogfa.com/

درود

ارتباط واقعی رو دوست نداریم و بَلَد هم نیستیم چون بهمون یاد ندادن. خودمو مثال می زنم که واقعاً مشکل دارم توی برخوردهای روزمرّه و غیر حضوری رو همیشه ترجیح دادم.

ولی یه سوال: چی بهمون یاد دادن کلاً که این دومیش باشه؟ بعد ازدواج می فهمیم که زن چی ِ و کیه، بزرگ که شدیم می فهمیم فلان... هعــــی...

وقت خوش./././././././././.

آقا طیب پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

حالا بعدن سر فرصت یه بار از خودت در بیار بخندیم

بهار (سلام تنهایی) پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.beee-choneh.blogfa.com

چون ادمها دیگه حوصله ی رابطه ی واقعی رو ندارن ...

مشق سکوت- رها جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ق.ظ http://mashghesokoot.blogfa.com/

من خودم اینطوریم
اکثر اوقات وقتی فیس تو فیس نیستم راحت ترم، البته وقتی با یکی آشنا بشم و بیشتر بشناسمش، این قضیه حل میشه
فکر میکنم به قول آقای جعفری نژاد این هم یکی از اون حریم هایی که برای خودمون قائل میشیم تو برخوردهای اول

سایلنت شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://no-aros.blogfa.com/

بله قطعا همینطوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.