همیشه آکادمی که تمام میشود بلافاصله کریس آنجل شروو میشود ... امشب خبری از برنامه های عجیب و غریب و دیوانه وار نبود ، دو سه تا برنامهء ساده و کوچک اجرا کرد که به بیننده یاد بدهد ساده لوح نباشد ... جالب بود ... اول برنامه رفت کنار چن تا ماشین فوق لوکس و چن تا خانم زیبای مسحورکننده و گفت که در این برنامه علاوه بر آموزش ساده لوح نبودن به بینندگانش راز موفقیت و ثروت و شهرتش را خواهد گفت ... و آخر برنامه گفت : آرزو داشتن ، تلاش و باور داشتن خود ... بنظر حرفهای کلی و بدردنخوری ست ... پشت بندش یکی از کانال ها موزیک ویدئویی از حمید طالب زاده پخش کرد که ندیده بودم ، یک همخوانی و اجرای سه نفره با لیلا فروهر و ستار  ... آن سه اصل را در مورد روند کاری جوانی مثل حمید طالب زاده مرور کنید ، با وجود همه محدودیت های موجود ... بنظر میرسد اصل مطلب همان است که کریس آنجل گفت ...

نظرات 5 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

دیروز عصر با مهمان هایم فیلم "چیزهایی هست که نمیدانی" را دیدیم. به نظرم مضمون فیلم پیرامون زندگی و معجزه شکل گرفته بود یعنی برداشت من این بود که میخواهد بگوید هر چیزی بایداول از جایی درون خود انسان اتفاق بیافتد
بعد از رفتن مهمانها هر چه کردم که ذهنم جمع و جور شود برای نوشتن یک پست در رابطه با معنای زندگی و آرزو و تقدیر و سرنوشت و اینها نتوانستم..یعنی آنقدر ذهنم شلخته بود که حتی مدیریت وبلاگم را هم باز نکردم.

اما یه چیزی رو فکر میکنم تونستم در ذهنم سر و سامان بدهم با تمام داشته نداشته هایم و اون اینه که اول از هر چیزی باید بدونیم چی میخوایم..دقیقا بدونیم آرزوی ما چیه..تعریفمون از خوشبختی چیه...مقیاسمون برای موفقیت چیه..و الی اخر
نه اینکه "کلی" راجع به اینها فکر کنیم..باید جزییات مو به مویش را برای خودمان روشن کرده باشیم..باقی قضایا و معجزه و تقدیر و .. بماند.
اینکه من یک دانشگاه خوب درس بخونم یا اینکه هنرمند باشم یا اینکه زندگی خانوادگی خوبی داشته باشم یا ثروتمند باشم نه!..باید با جزییاتش روشن شده باشد.
ثروت یعنی چی و از آن چیز چقدر..درس چه رشته ای و تا چه مقطعی و زندگی خانوادگی خوب دقیقا یعنی چی؟
مهم اینه که دقیقا بدانیم چه میخواهیم..باقی اش فقط پیمودن مسیر است. اول باید مسیر کاملا روشن باشد.

ببخشید برای عرایض طولانی اول روز!
صبحتان به خیر..

آوا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

یه فیلم چیپ چندوقت پیش از شبکه 1 تلویزیون
داشت پخش میشد که فوق العاده ضعیف بود
اما ته تهش این بود که'به هرچیزی که باورش
داشته باشی و واسش تلاش کنی و تحت
تاثیر هیچ عوامل طبیعی و یاماوراءالطبیعه
قرارنگیری و باهر مانع کوچیک یا بزرگی از
هدفت دست بر نداری و روی تلاش و
مسیری که میری اثر نذاره مطمئنا
بهش می رسی.....'چندروزه رفته زیر
پوستم این قضیه.....،اما مشکل این
جاست که آدما فراموشکارن و تاثیر
اینچیزا موقتی..اما کلا خوب بود اگه
موندگاری این عقاید تا ابد تو ذهن
آدم پایدار بود .......................
یاحق...

الهه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

خیییییییلی جالب بود این پستتون محسن خان...یعنی تقارنش با حرفی که به داداشم زدم جالب بود...امروز سر ناهار داشتم همین رو به عرفان میگفتم...گفتم روزی که حمید طالب زاده شروع کرد به خوندن، اصلاً کسی فکرش رو میکرد یه روزی با لیلا و ستار بخونه؟
من اون سه تا فاکتور رو قبول دارم دربست...درسته که خیلیا ردش میکنن و میگن چرته...ولی تو زندگی من که جواب داده....

جزیره شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

به نظر من اینکه گاهی اوقات یا شاید هم اکثر اوقات سعی میکنیم اون سه تا فاکتور رو رد کنیم و بگیم:"چرته"، اینه که تنبلیم. یعنی فک میکنم چون داشتن ارزو و تلاش کردن برای رسیدن به ارزو سخته، سعی میکنیم ردش کنیم تا زیاد رومون فشار نیاد وگرنه من که از اعماق وجودم قبول دارم حرف کریس انجلو.اصن وختی کریس انجل حرفی میزنه کی جرات داره ردش کنه.هوم؟


آذرنوش شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

به نظرم پیدا کردن هدف یا آرزو خودش خیلی سخت تره تا پیمودن مسیر!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.