درد داشتم ، وخت گرفتم و رفتم متخصص قلب ، صد هزار تومن خرج ویزیت و نوار قلب و اکو کردم که آخر سر آقای متخصص بگوید سیگارت را کم کن و روزی هم بیست دقیقه بدو ... همین اخوی ؟! ... فقط همین ؟!

نظرات 29 + ارسال نظر
waker103 سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ق.ظ

- فقط همین؟
- چقدر بده یکی دیگه بیاد چیزایی رو که خود آدم میدونه رو دوباره به آدم یاد آوری کنه
- از اوضاع و احوال پست های شما بر میاد که باید ساعت خوابتون رو هم تنظیم کنید.
احتمالا این آینده برای من هم متصور هست با این حال و روزم.

پروانه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام محسن جان . خوبی؟
تو این سن و سال چقدر با جامعه پزشکی حشر و نشر داری؟
البته امیدوارم حداقل به ۵۰ درصدشون عمل کنی. تا کمتر بهشون مراجعه کنی و ببینیشون .
بیشتر مواظب خودت باش.

پرچانه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

انشاالله بهتر بشین

صومعه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
ان شاالله که همیشه بلا ازتون دور باشه
خدایش اگه یه نفری بهتون همین حرفا رو می گفت و پولم ازتون نمی گرفت حرف شو گوش میکردید.
ما ها حتما باید پولی ازمون خرج بشه تا به بعضی حرفا گوش کنم آره داداش

آوا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

خدااااااارو شکر محسن
خان جان...این که مورد
خاصی نبوده خــیلی
خوبه.انشالله به رو
به بهبودی کــامل
برید..انشالله....
یاحق...

سمیرا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

محسن خان کم توصیه ای نیست!جدی بگیرید و گوش کنید.
همسر من هم چندسال پیش قلبش درد گرفت بعداز تست ورزش و اکو و چند تا آزمایش ،توصیه دکتر همین بود.البته همسر گرام من چند ماهی بود که سیگار را ترک کرده بود ولی اثراتش همچنان بود تاجایی که دکترازش پرسید سیگارمیکشی ؟ گفت میکشیدم ولی یه مدتیه که ترک کردم. و خدا را شکر الان از آن موضوع حدودا 6سالی هست که میگذره و به مشکل خاصی برنخورده و ناگفته نماند که سیگار هم نمیکشه .

محسن باقرلو سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

بله تست ورزش هم نوشته که هنوز نرفتم
ولی مهمترین عامل همیناس دقیقن
سیگار و تحرک نداشتن ...

ب.ر سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://biparvabash.persianblog.ir

ﺁﺥ ﺁﺥ....ﻣﺴﺘﺮ ﺑﺎﻗﺮﻟﻮ...!!! ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺮاﻗﺐ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ..
اﻳﻦ ﭘﺴﺖ, ﻣﻦ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﺁﻭﺭﺩ...
اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﻋﻤﻞ ﻛﻨﻴﺪ و ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﭘﻴﺪا ﻛﻨﻴﺪ...
ﺭاﺳﺘﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺮاﺕ و ﺟﺴﺎﺭﺕ ﺑﺮاﻱ ﻟﻴﻨﻚ ﻛﺮﺩﻥ ﺷﻤﺎ ﭘﻴﺪا ﻧﻜﺮﺩﻡ...ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ...
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﻴﺪ

نینا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

من با ترک سیگاره خیییییللللللللیییی موافقم
ورزش هم که بعله .بابا چرا خودتون به خودتون آسیب میرسونید

بوسه ی زندگی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://kisslife.blogsky.com

این سیگار چیه بابا ، طرف سرطان گرفته به خاطر کشیدن همین سیگار ولی بازم حاضر به ترکش نیست ! کل خانواده رو اثر کرده بود که نکشه اما میکشه ، این یه نمونه اش بود ها .

آقای باقرلو همین ترک سیگار خودش خیلیه ، جدی بگیرید لطفا ، سلامتتون مهمه مهم تر از سیگار ...

سلامت باشید

maral سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

سلامتی براتون آرزومندم فقط همین....

وانیا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

محسن جان مواظب سلامتیت باش اخوی
البته منم که سیگار نمیکشم و خیلی راه میرم اوضام بهتر از تو نیستا قلبم سوراخه کم میارم گاهیم حمله دارم

سمیرا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

دور از جون شما ..بلابه دور ...ایشالا هزار ساله بشید اما جدی بگیر این حرفا رو ..همه چی با یه درد ساده شروع میشه

دل آرام سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

ایشالا به زودی ِ زود بهتر بشید. خداییش دویدن خیلی سخته ولی شاید بشه به یک پیاده روی بیست دقیقه ای دلخوش کرد.
و خب سیگار هم نمیدونم میشه کم کرد یا نه، ولی خیلی دیدم ادمهایی رو که یهو (شاید هم از دید من یهو!) سیگار رو گذاشتن کنار. یکیش پدر خودم. شاید نزدیک بیست سال سیگار میکشید، یک روز پاکتش رو انداخت دور!! و دیگه نکشید... دقیقا از شش سال پیش...
یکیش پدر بزرگم... بالای چهل سال سیگار کشید و از یکروز به بعد قطعش کرد...

"یک من دیگر" سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام. خوب گفته که! یه کامیون قرص رو ترجیح می دین یا سیگار نکشیدن رو؟ نکش برادر من نکش...

پروین سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

من فکر کردم تست ورزش هم داده ای. گرفتگی عروق رو تست ورزش از همه دقیق تر نشون میده. نوار قلب اونقدر دقیق نیست البته در تشخیص، اما همین که اکو‌ت منفی بوده خیلی عالیه و ایشالا تست ورزش‌ات هم خوب خواهد بود. پول و همه چیز فدای سلامتی‌ات. برو تست ورزش رو هم بده.

سوای افاضات دکتر، حرص و جوش‌ات رو هم کم کن داداش من. بالاغیرتاً

mhb سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
پدر مان هشتاد سال سن داره به من میگه دو کلمه کمتر بگو باشه دولت مرگ رو بخوره دو لقمه کمتر بخور باشه دکتر کوفت رو بخوره پیرمرده دیگه

آذرنوش سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

همسنا هم کم چیزی نیستن خو...ترک سیگار و 20 دقیقه دویدن هم خودش سخته

آذرنوش سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

همسنا=همینا

هیچکسی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://hichkasinistam.blogfa.com

فک میکنم خوب باشه که گاهی اوقات چیزایی رو که میدونیم ولی به عمد به فراموشی میسپریم بهمون یادآوری کنن.اینی که میگم شعار نیست ولی بخاطر خودتون و اطرافیانتون این سیگار لعنتی رو ترک کنید که حتی وقتی اسمش میاد حالم دگرگون میشه...

روشنک سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

برات ارزوی سلامتی دارم
ولی نمی دونم چرا مطمئنم قلبت سالمه.... و ورزش و سیگار به کنار ....حس میکنم مشکل درد توی قلبت ناشی از گرفتگی عضله قلب هست که ناشی از فشار های مخفی عصبیه...اینو میگم چون تجربه شو دارم
به این موضوع هم فک کن پیلیز در کنار تست ورزش و غیره و ذلک

پیروز سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
من هستم.
اگه میای از فردا با هم میریم میدویم.

فرشته چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام اقا ...
خاهشن بیشتر مراقب سلامتی اتان باشید ...تست ورزش را هم بروید خاهشن...
ایشاالله که چیزی نباشه .

تیراژه چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

خدا رو هزار مرتبه شکر..

رند خلوت نشین چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

بلا دور باشد محسن خان... یعنی قبول نداری که گاهی باید همه اون چیزهایی رو که میدونی یکی بهت بگه>!!!

رضوان پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://zs5664.blogsky.com

سلام
همین؟؟؟؟
ترک سیگار و روزی 20 دقیقه دویدن خیلی کمه؟؟؟ یا کوچیکه؟؟؟ محسن خان مراقب سلامتیتون باشین
به قول مادرشوهرم:هرکی خودش باید دکتر خودش باشه و بدونه چی براش خوبه و چی براش بد!!!

محسن باقرلو جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام
خیلی برام جالبه
الان اسم خودم رو تو گوگل سرچ کردم به وبلاگ شما رسیدم
اسم بنده هم محسن باقرلو هستش
بدون هیچ پسوندی
بنده 41 سالمه ساکن اردبیل
موفق و موید باشی

[ بدون نام ] جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

خوب بود می گفت دو هفته بیشتر فرصت نداری؟
ک ب یک بیماری ناشناخته مبتلایی؟

چش نداری ببینی دکتر بگه سالمی؟


ن خوب بود؟

ن من می خوام ببینم خوب بود؟






داروی درد را باید جای دیگر جست، آنجا ک درد از آن می خیزد!
عشقت رسد ب فریاد!

nikolaa شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

Hala khoobe behetoon nagoftan "daricheye ghalbet madarzadi shole.darman nemishe!"be ma ino goftan :D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.