هف میلیارد موتور هواپیما !

گاهی تماشای واکنش ها و رفلکس های آدمها به اتفاقات و موقعیت های مختلف از تماشای یک فیلم درجهء یک جایزهء کن گرفته هم لذذت بخش تر است ... واقعن چرا فک می کنید اینجا رفلکس را صرفن چون کلمهء خارجی و شیکی است به کار بردم ؟! چون تعریفش میشود : ( فعالیتی خودکار یا غیرارادی که از طریق مدارهای عصبی نسبتاً ساده روی می‌دهد ، بی‌آنکه لزوماً شعور در آن دخالت داشته باشد ) به کارش بردم که برای رساندن منظورم به جای یک تریلی واژه ، فقط یک کلمه استفاده کنم ! ... بله داشتم عرض میکردم که گاهی تماشای ( فعالیتی خودکار یا غیرارادی که از طریق مدارهای عصبی نسبتاً ساده روی می‌دهد ، بی‌آنکه لزوماً شعور در آن دخالت داشته باشدِ ) آدمها به اتفاقات و موقعیت های مختلف از تماشای یک فیلم درجهء یک جایزهء کن گرفته هم لذذت بخش تر است ! ... مثلن همین لحظه ای که همکاران اسکناس نو عیدی عید غدیر را از دست همکار سیدشان می گیرند و عکس العمل های جالب ، مختلف ، متنوع و متفاوتشان ... و البته میزان دور یا نزدیک بودن این عکس العملها نسبت به آن چیزی که تو با توجه به شناختت از این آدمها از ایشان انتظار و توقع داشته ای ... و دست آخر همان نتیجه گیری همیشگی که آدمها از موتور هواپیما هم پیچیده ترند لامصصبها !

نظرات 6 + ارسال نظر
ایران دخت جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

آدما!!!!؟؟؟؟ فک کنم خیلی سخت باشن خیلی.... چون همه چیزای سختو درست کردن پس از همه اینا خیلی سخترن! نه؟!
آدما!!!؟؟ حتی اگه یه عالمه آدمو خیلی خوب شناخته باشی باز واسه شناخت اون یه عالمه +1 باید از اوب شروع کنی! مگه اینکه بیخیال شناختنشون بشی که اون موقه زندگی سخت میشه... سخت میشه واقعا؟؟؟! نمیدونم. شاید!

ببخشید که ذهن آشفته من کامنت دونی شما رو هم آشفته کرد

آقا خره جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ق.ظ

آره لا مصبها..............!!!

دل آرام جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

واقعا هرچقدر هم طرف مثلا خودش رو بخواد توی موقعیتهای ویژه کنترل کنه و خونسرد نشون بده، باز هم عکس العملهای دیدنی از خودشون نشون میدن. البته بنده هم از این گروه جدا نیستم!

غلامرضاگرجی(مهاد) جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ http://gholamrezagorji.blogfa.com

..

bavar جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://golponeha.blogfa.com

انسان و موتور هواپیما!؟! از کهکشان تا زمین . . .

پروین جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

من که خودم به شخصه امیدوارم فعالیت های خودکار یا غیرارادی که از طریق مدارهای عصبی نسبتاً ساده ام روی می‌دهند ، بی‌آنکه لزوماً شعورم در آنها دخالت داشته باشد باعث ناامیدی دوستانم که مرا در آن موقعیت های ناگهانی میبینند نشود. برای همین مثلا وقتی کیف پولم خیلی غیرمترقبه از دستم میفتد توی جوب آب پر از گل ( آخه این اتفاقی است که همیشه میفتد!!) دستم را خیلی شیک و رفلکس وار میگذارم روی لبم و میگویم: اووپس. بعد بی خیال کیفم میشوم و میروم از مغازهء سر کوچه یک کیف جدید میخرم. بله ......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.