instashots

.

برگزیده شدن یکی از عکسهای اینستاگرام بنده

در پیج instashots توسط تیم داوری بعنوان عکس برتر روز :

http://instagram.com/p/rhz4PiGcEZ/?modal=true

.

نظرات 14 + ارسال نظر
جعفری نژاد دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

یه چیزی رو صادقانه و خودمونی میگم

این اشتیاقت تو کارهایی که انجام می دی، این خودش خود موفقیته.

چند وقت پیش، اون اوایل آشنایی مون یه دفعه داشتی گلایه می کردی که شاید زیادی واسه نوشتن و وبلاگ و پیرامونش وقت گذاشتی، شاید می تونستی از زندگیت بهتر و بیشتر استفاده کنی. اون روز روم نشد بگم، امروز پر رویی می کنم و می گم: محسن باقرلو همینه، با همین چیزا خوبه، خواستنیه، دوست داشتنیه، اصش با همین چیزا به چشم میاد و به دل میشینه. با همین حظ کردن از برگزیده شدن عکسش، با همون حال کردن از خونده شدن متنش.
چند وقتیه کمتر به این فکر می کنم که کاش فلان کار رو نمی کردم به جاش یه کار دیگه می کردم. کسی چه می دونه؟ از کجا معلوم محسن باقرلو اگه وبلاگ نمی نوشت، اگه پاش به فیسبوک باز نمی شد، اگه عکس نمی گرفت حال دلش، اوضاع ِ دور و برش بهتر از چیزی بود که الان هست.
حالش رو ببر عشقی، زندگی اصش همین حال ِ خوب مقطعیه، همین بهانه های خوش بودن، به خود بالیدن و از دنیا ننالیدن، باقیش فسانه س، چیز شعره حتی.

چقدر زر زدم
باقی بقایتان، جان ما و جیگر شما

محسن باقرلو دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

عزیزمی محمد جان ... نمی دونم ... شاید ...
در هر حال مرسی که هستی و انقدر خوبی ...

رها دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

عاااالی...تبریک میگم...یادم باشه امروز ایسنتاگرام شما را بیابم

رها دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ

* اینستاگرام

حمید دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

بسلامتی. به قول رادیو چهرازی "همونطور که در بیانات قبلیم اشاره کردم!" حقیقتا عکس خیلی خوبیه و حتی یکی مثل من که از عکس سردرنمیاره هم میتونه چندتا نکته ی قابل توجه از توش دربیاره. از اون عکسهاییه که هرکس به فراخور حال و نگاهش میتونه برداشتی ازش داشته باشه...

محسن باقرلو دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ

مچککرم

حمید دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

جایی میخوندم اراکی ها به آبگوشت میگن "دوذوقه" چون موقع خوردنش دوبار ذوق میکنی! یه بار موقع خوردن تریدش، یه بار موقع خوردن مخلفاتش بصورت گوشت کوبیده! به نظر من عکاسی هم برای تو مثل آبگوشت دوذوقه و فراتر از اون "چندذوقه" اس! یه بار موقع دیدن سوژه ذوق میکنی، یه بار موقع عکس انداختن، یه بار موقع دیدن عکسا، یه بار موقع منتشر کردنش، گاهی هم یه بار موقع برگزیده شدنش... همه ی اینارو گفتم که بگم کاملا با کامنت جناب جعفری نژاد موافقم. "زندگی اصش همین حال ِ خوب مقطعیه، همین بهانه های خوش بودن، به خود بالیدن و از دنیا ننالیدن، باقیش فسانه س"... واقعا همینه خداییش.

محسن باقرلو دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

دقیقن ...
یه چیز بگم کفت ببُره !
می دونستی وحید باقرلویی که صبح ها با اسلحه ام از خواب بیدار نمیشه ، بعد از اینستا باز شدن ، صبح ها یه ساعت زودتر بیدار میشه و قبل این که از خونه بزنه بیرون میشینه به عکس دیدن ؟
جددن عجیب و جالب نیس ؟
مهمترین چیز برای قشنگتر کردن زندگی و خوش بودن ، شناختن اون چیزهاییه که واقعن دوسشون داریم و عشق و علاقه و وخت و انرژی خرجشون کردن ...
ولی خب دیگه ... توو حرف آسونه !

حمید دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

خب خداروشکر. واقعا لازم داشت... میفهمم. خود من یه زمانی درباره ی بازی کامپیوتری اینجوری بودم! اون دوره ی کوتاهی که قالبسازی کار میکردم صبحها زودتر بیدار میشدم که قبل از رفتنم کمی پوکر بازی کنم!
مهم داشتنشه. حتی اگه آدم نرسه که انجامش بده هم باز دلگرمه، چون میدونه بالاخره یه چیزی داره که میتونه حالش رو بهتر کنه. منم چند روزیه یه چیز جدید پیدا کردم و واقعا حالم بهتره!

محسن باقرلو دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

خدا رو شکر ...

تیراژه دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

عکستون محشر بود
برگزیده شدنش مبارک
و کامنتها..عالی بود و ممنون از جعفری و حمید و شما

سهیلا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

تبریک آقا محسن
چقدر کامنت آقا محمد و آقا حمید زیبا و دلنشین بود...واقعا لذت بردم
خدا همه ی شما خوبان رو درپناه خودش حفظ کنه

نینا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ

تبریک اقای باقر لو
من گاهی از طریق گوشی خواهرم عکسای شما رو نگاه میکنم. یه جور حس زندگی در جریان هست داره عکساتون.

محبوب سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ق.ظ

خیلی تبریک... من واقعاً اون عکس رو دوست داشتم... از همون روزی که دیدمش هم گفتم چقدر خوبه... این انتخاب من رو هم خوشحال کرد، چون فهمیدم که من هم تا حدودی ممکنه بفهمم عکس خوب چیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.