مغزهای شیطون بلا - ۵

 

 تبلیغ نوعی ژل ! 

-

 

 تبلیغ ویتامین مخصوص کودکان ! 

-

 

تبلیغ نوعی لاک ! 

-

نظرات 107 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

اوووووووووووووووووو
چه مغزای شیطونی

هلیا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://heliahanifi.blogfa.com

قبول نیست...این مغزهای شیطون بلاش زیاد بی تربیت نبود

کیامهر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

اولی خیلی باحال بود
اسم ژلش چیه ؟

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

اسمشو چیکار داری
رسم و مرامشو دقت کن !

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

دیگه از اولی بی تربیت تر ؟!
وسعمون بیشتر از این نمیرسه دیگه !!

من چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

باحال بود

سیروس چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.khozaebal.persianblog.ir

اولی خداست قربان

نسرین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

وای چه رنگ قشنگ و زنده ایی
عجب سبز با حالی
سبز سیدی
هم دنیا و هم دین کنار هم
حرف ندارید استاد

نسرین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

اگه کسی فحش نمی ده
توضیح بدید اولی یعنی چی؟
من یه چند وقتی از این دنیا دور بودم
پس بهم حق بدین که چیزی نفهمم

رعنا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://patepostchi.blogfa.com

خوب معلوم کن دقیقن چه نوع ژلی
بیکاری؟

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

مگه من داروسازم ؟!
چطور ؟
کار سراغ داری ؟!!

نسرین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

فهمیدم
کسی توضیح نده لطفن.

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

خدا رو شکر !
توضیح دادنی ام نبود آخه !!

دکولته بانو چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام...بهبه...چه سبزی...بی تربیت...اینا چیه!؟...منظور همان اولی می باشد...اینا همش تبلیغه پدر جان...جدی نگیر...

دکولته بانو چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

مغزم داره فاکیده می شه از فکر کردن زیاد...هی حرفتو تکرار نکن...تو شرایط من نیستی تو...تو بیرون گودی...من باید خودم تنهایی تصمیم بگیرم و به نتیجه برسم...و این خیلی سخته...خیلییییییییییی...

رژلب چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.delaraaaaam.blogfa.com

امیدوارم سبزی اینجا هم تبلیغ کاهو نباشه
که به حد کافی
رژیم و یوگا و سبزی خواری و ....
نه..
من فکر می کنم
این سبز تبلیغ یه چیز خوبه ..
همونی که زمستونا ..
سردت میشه ..
همونی که دستمال کاغذی لازمه ...
نه؟
آهان ..
این باید سبز امید باشه
طبیعت و آرامش و انرژی مثبت و ..
نه؟؟ اینم نه؟
اصلا بهتره فکر کنیم این سبز همون سبزیه که همه دوستش دارن ولی می گن وااا خاک عالم با بچه داریما؟ ما خیال مردن نداریما ؟.. ما...
به نظر من از زرد بهتره !

مامانگار چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

...اهل ژل و لاک نیستم که !...اما ویتامینه به دردم میخوره....

lilita چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://lilitaa.persianblog.ir/

اجالتا یک عدد ازین لاک خوشگل جیگرطلا سفارش میدیم و یک ده تایی قوطی ازون ویتامینها برای این ناردونکمون که کشت من بدبخت رو از بی غذایی

lilita چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://lilitaa.persianblog.ir/

سبزی تازه مبارک . سبز باشی و برقرار

رژلب چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

اما عکس ها
فکر نمی کنید
تبلیغ عکسی بین این سه تا - اگه ارتباط بینشونو نادیده نگیریم - ناقصه ؟..
و اگه ارتباط ندیم و مستقل نگاه کنیم - عکس سومی اضافه هست؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

...تا همین چندروز پیش که تابستون بود اینجا زرد بود...حالا که پاییزه...سبز شده...با طبیعت که نمیشه جنگید برادر من !!

مامانگار چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

...بالایی من بودم...

میثمک چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://meesmak.blogfa.com


همراه با آروزی قبولی طاعات و عبدات برای کرگدن جان!

نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

کلا خوشم میاد خلاف طبیعت حرکت میکنی
همچین باحال و نرم میری که طبیعت مجبور بشه خودشو با شما هما هنگ کنه

نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

اقا این لاکه چیه فوری لازمش دارم برا امشب
امر خیره
بگو تا من بیش از این نترشیدم و کیامهر ۴۰ تا دیگه بارم نکرده

کیامهر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://http://javgiriat.persianblog.ir/

ولی عکسهای این سری زیاد فکر آدم رو درگیر نمی کرد
خیلی راحت حل شد
به نظرت عکسها آسون بودند
یا مغز ما هم داره شیطون بلا میشه؟؟

خورشید چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

وا ... مردم چه فکرایی دارن . اما خودمونیم لاکه خیلی خوشکله ها ...

کیامهر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

احتمالا شما از همین لاک ها زدی کسی نتونسته نزدیکت بشم دخترم

کیامهر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

کار تو با لاک که هیچ
با اون بنز و بی ام و های سری قبل هم حل نمیشه

نینا به کیا مهر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

حالا خدا رو چه دیدی
شاید حل شد
تو توکار خدا وارد نشو کلی دعا ابوحمزه ثمانی و جوشن کبیرو اینا خوندم
رفتم فالمو گرفتن گفتن با لاک حل میشه
این هم شانس من بود که کرگدن اینو گذاشت
شانس در خونه منو و بد شانسی در خونه اونو زده

نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

من خودم بنز دارم
طرفمم بی ام و داره پس لطفا لاک مرحمت کنید

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

من واقعن به اون خواهری که توی عکس اول ایفای نقش کرده تبریک میگم و موفقیت روز افزون ایشون رو از درگاه باریتعالی خواستارم.

هلیا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://heliahanifi.blogfa.com

آخه اولیش کجاش بی تربیته؟
من بچه ام این چیزا رو نمی فهمم...اون چرا اونجا نشسته؟ هان؟

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

اونجا نشسته که بختش وا شه !

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

کیامهر جان ! عزیزم !
معما که نیس قربونت ! تبلیغه !
البت شککی نیس که قابلیت های شیطون بلایی اذهان بلاگستان هم خب روز به روز در حال پیشرفت است به حمدالله !!

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

هلیا جان نپرس چرا اونجا نشسته.
بپرس چطوری اونجا نشسته.

که جماعتی این سوال از خود بپرسند و جواب همی نیابند.

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

ببین چه قدر ژلش خوبه که دختره با اون آرامش داره به غروب زیبای آفتاب هم نگاه می کنه.

نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

ما از کامنت بازی خسته شدیم رفتیم که رستگار شویم
میریم نماز باران بخوانیم که جایی دیگر سیل بیا ید

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

آلن جان !
اتفاقن اون جمله ای که ریز نوشته زیر تبلیغ اولیه اینه :
ژل خوب از اولاد خوب ام بهتره !!

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

خدائیش راس میگه.
حتی می تونست بنویسه : ژل خوب باعث بوجود اومدن بچه خوب میشه.

به نظرت بچه هایی که خیلی تخس و سرتق هستن ، والدینشون از ژل بد استفاده کردن ؟ شایدم ژل چینی.

نینا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

الن مسخره اگه گذاشتی برای راه راست هدایت شدنت دو کلوم با این خدا لحجه عربی حرف بزنم
سرتقی شما پس از.... هست

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

نینا جان من چیکار به لحجه (لهجه) عربی ات دارم آخه ؟
بعدشم من به راه راست هدایت نمیشم.
به خدا بگو راه راست رو به سمت من کج کنه لطفن.

و در ضمن من خیلی هم آروم و سربزیر هستم و
تازه اون زمانی که من اومدم از این ژل ها نبود.

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

آره بابا راس میگه آلن طفلی !
زمون ما اصلن امکانات نبود که !
ننه باباهامون شاهکار کردن خدایی ش !!

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

تو بحبوحهء انقلاب و ترور !
تو هیر و ویری جنگ و بمبارون !
تو دورهء کوپن و صف و اینا !
تمرکز و پشتکار می خواد در حد لالیگا !!

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

یعنی اونوختا
جهاد واقعی در پشت جبهه ها بود لامصصب !

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

کرگدن جان به نکته لطیفی اشاره کردی.
تازه اینکه نه یکی ، نه دو تا . اکثرن بالای 3 یا 4 تا بچه داشتن.
بعضیا که واقعن رکورد شکنی کردن. بالای ده تا بچه.

حالا تو ببین ، اون زمان اگه از این ژلا بود دیگه چی میشد.
احتمالن میشدیم جمهوری اسلامی چین.

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

آره دیگه !
پس فک کردی لشگر ۲۰ میلیونی
الکی درست شد ؟!!

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

بیس میلیووووووووووووووووون !
تقسیم بر تعداد شبهای هشت سال جنگ تحمیلی کن !
خودش یه رقم خفت و تحسین بر انگیزی میشه !!

آلن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

" تو دورهء کوپن و صف و اینا ! "

میگم محسن ، فک کن اگه اون موقع هم از این ژلا بود ، صد در صد اونم مشمول بحث کوپن و این حرفا بود.
بعد مثلن اخبار اعلام میکرد " کوپن شهری ژل به شماره 69 برای خانوارهای زیر 3 نفر اعلام شد "

کرگدن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.